mistermister11 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, de orginale speilene på cbr'en min (2011) blir litt for store og stygge, minner mer om antenner. Noen tips til nye? Helst ikke altfor dyre. Lenke til kommentar
larsenharness Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Du finner et lite utvalg på Biltema.no. De med blinklys der hadde kanskje vært litt kule.? Lenke til kommentar
mistermister11 Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Du finner et lite utvalg på Biltema.no. De med blinklys der hadde kanskje vært litt kule.? Hmm ja, men de må vel festes på styret, noe jeg personlig ikke liker. Lenke til kommentar
larsenharness Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Du finner et lite utvalg på Biltema.no. De med blinklys der hadde kanskje vært litt kule.? Hmm ja, men de må vel festes på styret, noe jeg personlig ikke liker. Da må man nok gå for originaldeler fra Honda.. Noe som kan koste litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Neida, du trenger ikke å kjøpe originaldeler. Jeg ville sett om noen solgte speil til liggesykler på finn eller ebay, gjerne noe som har vært plukket av en større sykkel. Det eneste du må passe på, er at det er like langt mellom skruehullene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå