SAGE Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal til å formatere så hvor finner jeg desse filene og hva heter de?? Opera-favoritter og Outlook Express-mailer.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 søk etter .dbx filer så finner du mailene dine (ligger godt gjemt i mine dokumenter foldern Opera favoritter er jeg ikke sikker på Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal til å formatere så hvor finner jeg desse filene og hva heter de?? Opera-favoritter og Outlook Express-mailer.... Opera favoritter: Klikk på "Favoritter" i menyen og velg "Organiser" eller noe lignende. Klikk på "Fil" og eksporter. Mener det er slik. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 flott, da er favorittene ordnet : Men jeg finner ingen .dbx filer....søker da hele maskinen Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 gå inn på options på eposten. maintenance og store folder. Kopier filnamnet som ligger der og lim den inn i eksploreren. Så har du meldingene dine Favoritter ligger i dine dokumenter. Adresseboka ligger i programfilene til windows. i Outlook Ekspress. wab.fil eller noko sånt Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 C:\Documents And Settings\"Brukernavn"\Lokale Innstillinger\Microsoft\og deretter blar du deg til den siste undermappa. Må vise skjulte filer for å finne den. Er ikke helt sikker, sitter på jobben på en NT maskin så det går etter hukommelsen... Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Favoritter ligger i dine dokumenter. Ikke i Opera vel?? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Favoritter ligger i dine dokumenter. Ikke i Opera vel?? Opera har vel andre svart på. Eg er ikkje sikker på kar dei ligger der. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{8BD258CE-8D0B-4C44-8204-73E8A39AE077}\Microsoft\Outlook Express Denne da? (omtrent iallefall) Søkte etter DbX og fant det med en gang jeg.. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Identities\{8BD258CE-8D0B-4C44-8204-73E8A39AE077}\Microsoft\Outlook Express Denne da? (omtrent iallefall) Søkte etter DbX og fant det med en gang jeg.. Cirka samme her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå