sangofe Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei. Jeg ble singel for et halvt år siden, og nå som det er vår begynner visse behov å melde sin interesse. Jeg er dog absolutt ikke på jakt etter kjæreste. Noen som har forslag om gode sider jeg kan bruke? Jeg er forresten mann... Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Har ikke smart-telefon... Lenke til kommentar
Populært innlegg Hèxacôres Skrevet 5. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 5. april 2015 Har ikke smart-telefon... Sjekketriks 1 : Skaff deg smart telefon. 23 Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Og sjekketriks nr.2 som inngår kun bruk av pc og laptop? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 hør på hva folk sier, ikke still spørsmål. skaff deg telefon, skaff deg tinder. 5 Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Ikke stille spørsmål? Er det ikke det et forum er til...? Det må vel være andre muligheter enn tinder som er gode? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Ikke stille spørsmål? Er det ikke det et forum er til...? Det må vel være andre muligheter enn tinder som er gode? Det er virkelig der de fleste er. (Dvs, du kan sikkert lett få deg noe på gaysir - men det er trolig ikke det du er ute etter.) Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 (endret) Ikke stille spørsmål? Er det ikke det et forum er til...? Det må vel være andre muligheter enn tinder som er gode? Har hørt fine ting om Sukker, men det koster i likhet med en telefon penger. EDIT: Du har jo også byen, men et par kvelder med drikking koster fort like mye som den billigste smarttelefonen du kan finne. Endret 6. april 2015 av Han Far Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Kjøp deg en sånn telefon, billig og utmerket å bruke: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57610592&searchclickthrough=true&searchQuery=samsung%20s2 Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Ok, dere har overbevist meg. Jeg fant også dette: http://www.andyroid.net/bundledapps/download-tinder-pccomputer-mac-android Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 11. april 2015 Forfatter Del Skrevet 11. april 2015 Begynner å bli litt lei tinder... har veldig få matcher, (2 og jeg har sikkert likt over 1000...) Og de jeg har sendt melding har jeg blitt ignorert av. Yay. (ironi). Noen som kan hjelpe en tinder noob? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 På Tinder så går 99% på det første bildet ditt! Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Ja, jeg vet det. Bruker dette bildet nå... Burde kanskje få tatt nye bilder. Leste et sted at bilder hvor man ser i kamera ikke er appellerende på damer. Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 (endret) Er "anmeldelsene" av uforpliktendedating.com her sanne? http://www.datingwebsites.no/reviews/uforpliktendedating/ Endret 12. april 2015 av sangofe Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Gebrokkent norsk er aldri et godt tegn. Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Gebrokkent norsk er aldri et godt tegn. Godt poeng. Selv om jeg hadde litt gebrokken norsk i mitt innlegg (anmeldelse i entall istedenfor flertall)... Ugh, ja ja, finnes det egentlig noen gode alternativ til Tinder (foruten sukker, men der er de fleste ute etter forhold?) Fant også en drøss av nettsider her: http://www.datingsider-norge.com/ Det som er interessant er at ikke ALLE er betalende og noen er faktisk lenker til forumer. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Mange som bruker Sukker til mer enn forhold. Så har du og Nakenprat. Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Forfatter Del Skrevet 12. april 2015 Ok, takk for svar For se hva jeg ender opp med, men skal definitivt prøve nakenprat Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 har stk aktive partnere fra Nakenprat ( 1 eldre dame + 1 par ) møtt 30+ fra sukker ( Sier det rett ut som det er, når det er snakk om uforpliktende sex. Korter ned perioden for å søke etter noen ) kun 1 som jeg møter i ny og ne nå Tinder funker fint hvis du bare søker noe enkelt, men det er jo snakk om å ikke virke desperat der. Damene prater jo med 50+ andre gutter som vil gjøre det samme som deg En fin linje som er enkel å grei er : -Hei.. Skal ut på byen til helgen å feire et utdrikningslag. Gi beskjed dersom du er rundt "xxxx bar" så kan vi møtes ? Utdrikningslag skal kun brukes dersom du er kjapp i tankegangen, Perfekt for å skylde på at du har mistet alle dersom i et "pub run" hvis du må ut alene osv. samt jenter blir litt ekstra gira på utdrikningslag gutter fordi noen tenker at de slipper seg mer løs og ikke er bare ute etter knull. Bare prøv ^^ Av alle som sa de ville møtes har jeg møtt. Ellers får du prøve å være original, igjen spørs hva du søker..men siden du sier uforpliktende sex gjetter jeg på at du kun vil få deg litt og thats it Er du under 30 hjelper det mye på nettsider forresten.. Eldre milfs som lengter etter yngre gutter der Anonymous poster hash: cbdef...8c9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg