Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

De beste nettsidene for uforpliktende sex?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ble singel for et halvt år siden, og nå som det er vår begynner visse behov å melde sin interesse. Jeg er dog absolutt ikke på jakt etter kjæreste. Noen som har forslag om gode sider jeg kan bruke? Jeg er forresten mann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke stille spørsmål? Er det ikke det et forum er til...? Det må vel være andre muligheter enn tinder som er gode? 

Det er virkelig der de fleste er.  (Dvs, du kan sikkert lett få deg noe på gaysir - men det er trolig ikke det du er ute etter.)

Lenke til kommentar

Ikke stille spørsmål? Er det ikke det et forum er til...? Det må vel være andre muligheter enn tinder som er gode? 

Har hørt fine ting om Sukker, men det koster i likhet med en telefon penger.

EDIT: Du har jo også byen, men et par kvelder med drikking koster fort like mye som den billigste smarttelefonen du kan finne.

Endret av Han Far
Lenke til kommentar

Gebrokkent norsk er aldri et godt tegn. 

Godt poeng. Selv om jeg hadde litt gebrokken norsk i mitt innlegg (anmeldelse i entall istedenfor flertall)...

Ugh, ja ja, finnes det egentlig noen gode alternativ til Tinder (foruten sukker, men der er de fleste ute etter forhold?)

Fant også en drøss av nettsider her:

Det som er interessant er at ikke ALLE er betalende og noen er faktisk lenker til forumer.
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

har stk aktive partnere fra Nakenprat ( 1 eldre dame + 1 par )

møtt 30+ fra sukker ( Sier det rett ut som det er, når det er snakk om uforpliktende sex. Korter ned perioden for å søke etter noen ) kun 1 som jeg møter i ny og ne nå 

Tinder funker fint hvis du bare søker noe enkelt, men det er jo snakk om å ikke virke desperat der. Damene prater jo med 50+ andre gutter som vil gjøre det samme som deg

En fin linje som er enkel å grei er :

-Hei.. Skal ut på byen til helgen å feire et utdrikningslag. Gi beskjed dersom du er rundt "xxxx bar" så kan vi møtes ?  

Utdrikningslag skal kun brukes dersom du er kjapp i tankegangen, Perfekt for å skylde på at du har mistet alle dersom i et "pub run" hvis du må ut alene osv.

samt jenter blir litt ekstra gira på utdrikningslag gutter fordi noen tenker at de slipper seg mer løs og ikke er bare ute etter knull.  Bare prøv ^^ Av alle som sa de ville møtes har jeg møtt.

Ellers får du prøve å være original, igjen spørs hva du søker..men siden du sier uforpliktende sex gjetter jeg på at du kun vil få deg litt og thats it

Er du under 30 hjelper det mye på nettsider forresten.. Eldre milfs som lengter etter yngre gutter der

Anonymous poster hash: cbdef...8c9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...