Elvis Plesly Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei! Jeg liker virkelig ikke smaken av kaffe. Men ting som red bull (alt for mye koffein for en ting( tåler jeg. Er det noen som har tips til andre måter jeg kan våkne på en bedre måte, og få energi også? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Legg deg tidligere. Få ned tempoet i den siste timen før leggetid? Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Jeg legger meg 21 hver dag. Men jeg må opp litt før 5, og må gjøre andre ting som ender med kl 21. Søvnen er ikke problemet, men bare å få en liten kickstart på dagene, Lenke til kommentar
fine i'll leave Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Te kanskje? Jeg skal ikke personlig foreslå det da jeg ikke drikker det selv, men mener å huske at det er koffein i te også, dog en god del mindre enn i kaffe. Det kan jo kanskje funke? Sikkert noen te-elskende forumbrukere her som kan komme med forslag til noen som er gode. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 (endret) Koffeintabletter. Men sikkert ikke en god vane å starte med. Vaske ansiktet med kaldt vann? Endret 21. april 2015 av Shi Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Koffeintabletter. Men sikkert ikke en god vane å starte med. Vaske ansiktet med kaldt vann? Koffeintab. kan funke men som alt annet mister det effekten, kanskje 1 gang i uken? Ellers radio på badet til dusjen om morningen. NRJ for eksempel. Kan få litt energi av noen av de sangene. Til trådstarter: Hvorfor må du stå opp så tidlig? Endret 30. juni 2015 av Btbw Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Likte ikke kaffe i begynnelsen jeg heller, men etter noen kopper blir det helt greit. Du kan jo kanskje begynne litt forsiktig med melk eller sukker i kaffen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 De folka som ødelegger kaffe med melk, er det de samme som ødelegger hamburgere med ost og vann med kullsyre? Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Finnes en del apper du kan laste ned som overvåker søvnen din, hvor du og kan bli vekket i rem søvn. Da våkner du på "riktig" tidspunkt, istedet for å våkne midt i en søvnsyklus, noe som kan gi en relativt treg start på dagen. Utenom dette kan det funke meg en liten treningsøkt og en god stor frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå