Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan holder du rattet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å høre. :)

 

Jeg holder som regel ved gult når jeg har kjøre timer, ettersom det er der kjørelæreren sier jeg bør holde. Når jeg øvelseskjører med mamma og pappa så blir det litt overalt. Nå skal jeg si at det virker behagelig å holde ved rødt når man kjører på lange, fine strekninger, men det kommer vell an på høyde. :)

Lenke til kommentar

Både gult og rosa er vel regnet for "innafor", og begge de har vært diskutert mang en gang om hva som er _mest_ ideelt. Det er jo bare å prøve selv: hvor langt klarer du _trygt og stødig_ og vri på rattet _uten_ å endre på grepet.
Her på vestlandet er det sjeldent noe særlig strekke å snakke om, så iallfall for min del er det kun unntaksvis at ikke begge hendene er på rattet, stort sett kvart over 10 passer min bil og kropp godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hånda på rødt og godt tilbake lent :p syntes å sitte rett i ryggen er ubehagelig :)

 

Tenk visst du kræsjer da. Regner med du sitter såpass langt unna både det ene og det andre at det er tilnærmet ingen effekt. 

 

belte ligger faktisk godt over brystet, men sitter et stykke unna rattet ja, så er ikke sikkert at airbagen vil ha noen virkning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...