Harald Gjerholm Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Oktober i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Dette er virkelig et flott stykke fotoarbeide Harald, malerisk og vakkert å betrakte. (Så håper jeg du ikke går i skyttergraven når jeg også gir deg litt kritikk. Ser at du bare meget sjelden kommenterer andres bilder her på Bildekritikken. Med dine kunnskaper om fotografering er jeg sikker på at du har noe å bidra med her. Venter ikke kommentarer til mine egne bilder, men det jo en del andre bidrag som kunne få din oppmerksomhet )? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et fint og dekorativt bilde dette med fine farger og en god komposisjon. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Dette er virkelig et flott stykke fotoarbeide Harald, malerisk og vakkert å betrakte. (Så håper jeg du ikke går i skyttergraven når jeg også gir deg litt kritikk. Ser at du bare meget sjelden kommenterer andres bilder her på Bildekritikken. Med dine kunnskaper om fotografering er jeg sikker på at du har noe å bidra med her. Venter ikke kommentarer til mine egne bilder, men det jo en del andre bidrag som kunne få din oppmerksomhet )? Vennlig hilsen Ragnar Mange takk. Riktig det at jeg ikke kommenterer så mye - gjorde det før men nå har jeg omtrent kuttet ut både denne siden og Foto.no. Bruker Flickr og sidene på Facebook-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg