Geir R. Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Skude fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Vakkert bilde med husklyngen på pynten som det største blikkfang. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Geir R. Et praktfullt bilde, der et fantastisk lys bidrar til en malerisk kvalitet som om det skulle vært malt av en av våre store kunstnere fra den nasjonalromantiske perioden på slutten av 1800-tallet, - svært severdig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et flott og velkomponert bilde dette med fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Nydelig! Kunne kanskje gjort seg i litt panoramaformat også? Kuttet litt oppe og nede? Jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Takk skal dere ha for hyggelige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Herlig lys og farger. Dybdeskarpheten blir det jo vanskelig å utsette noe på. Litt mye himmel oppe gjør at dybdefølelsen blir skadelidende. Jeg ville kutta slik at øvre ramme skjærer Ca. 1 cm av den mørke grå skya som kommer inn fra høyre. Da senker du betrakters blikk og dybdefølelsen øker. Sånn er'e bare. Scroll opp, dekk til og kjenn litt på det. Roar Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Takk for tipset. Såg litt på det selv før eg la ut bildet, då fikk eg nesten midtstilt horisont og syntes ikke det ble noe heller men ser at å kutte opp kanskje ville vært bedre allikevel. Er kanskje for opptatt av regelen med at horisonten nesten alltid skal ligge 1/3del oppe eller nede i bilde, dette har eg lest en plass. Lenke til kommentar
Tor Inge Oldervik Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 En vakker plass, fint stemningsfullt lys. Liker komosisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg