Gå til innhold

iPod Touch deaktivert. Hvordan åpner jeg den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor langt kommer du?

Instruksjonene fra Apple skal fungerer vist du følger de slavisk

Kommer ikke veldig langt du. Det står på iPod touch'en at jeg må koble til iTunes fordi den er låst, men når jeg har hatt iPoden koble til dataen når jeg er inne på iTunes sies det at jeg må låse opp enheten med koden (og den er jo låst, hvordan skal jeg gjøre det?).

Også så vet jeg ikke hvilken konto som jeg brukte til ipoden, men lagde en ny en igår, men er jeg nødt til å skrive inn kontonr for at jeg skal registrere kontoen?

Lenke til kommentar

Hva kommer da opp? Får du opp at du må logge deg på icloud med en konto?

Vist du har fulgt den skal du få reinstallert den og satt den opp med mindre den er låst til find min ipod/iphone

Ikke låst til det nei.

Kommer opp på ipoden at den er deaktivert og må koble til itunes. MEN: på dataen på itunes står det at enheten er låst med en kode og jeg må låse enheten opp før jeg kan koble til itunes. EVIG SIRKEL!!!!

Lenke til kommentar

Da har du IKKE fulgt linken jeg ga deg slavisk, da får du nemelig ikke opp at den krever kode for å resettes vist du har satt den riktig i gjennopprettingsmodus.

Nå har jeg gjort det flere ganger igjen og det funker ikke............!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Får du satt den i riktig modus? kommer det opp på skjermen som det er bilde av i guiden?

Fått det opp etter 20 forsøk, men den lasta ned noe filer og greier etter jeg hadde gjennoppretta, men så plutselig forsvant det og samme gamle kom opp. Etter enda endel forsøk kom jeg inn på gjennomrettningsmodus igjen, men bare vanlig itunes kommer opp, skjønner ikke en dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...