Kampsport Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Har en ipod touch som har vært deaktivert lenge, så har jeg prøvd mange ganger å følge instruksene til apple men får det ikke til! Når husker jeg ikke brukernavnet/passord eller noe lignende til kontoen. Hvordan låser den opp? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hvor langt kommer du?Instruksjonene fra Apple skal fungerer vist du følger de slavisk Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hvor langt kommer du? Instruksjonene fra Apple skal fungerer vist du følger de slavisk Kommer ikke veldig langt du. Det står på iPod touch'en at jeg må koble til iTunes fordi den er låst, men når jeg har hatt iPoden koble til dataen når jeg er inne på iTunes sies det at jeg må låse opp enheten med koden (og den er jo låst, hvordan skal jeg gjøre det?). Også så vet jeg ikke hvilken konto som jeg brukte til ipoden, men lagde en ny en igår, men er jeg nødt til å skrive inn kontonr for at jeg skal registrere kontoen? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 https://support.apple.com/en-us/HT201263 Prøv den. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 https://support.apple.com/en-us/HT201263 Prøv den. Den jeg har brukt.........uten hjelp Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hva kommer da opp? Får du opp at du må logge deg på icloud med en konto? Vist du har fulgt den skal du få reinstallert den og satt den opp med mindre den er låst til find min ipod/iphone Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Hva kommer da opp? Får du opp at du må logge deg på icloud med en konto? Vist du har fulgt den skal du få reinstallert den og satt den opp med mindre den er låst til find min ipod/iphone Ikke låst til det nei. Kommer opp på ipoden at den er deaktivert og må koble til itunes. MEN: på dataen på itunes står det at enheten er låst med en kode og jeg må låse enheten opp før jeg kan koble til itunes. EVIG SIRKEL!!!! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Da har du IKKE fulgt linken jeg ga deg slavisk, da får du nemelig ikke opp at den krever kode for å resettes vist du har satt den riktig i gjennopprettingsmodus. 1 Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Da har du IKKE fulgt linken jeg ga deg slavisk, da får du nemelig ikke opp at den krever kode for å resettes vist du har satt den riktig i gjennopprettingsmodus. Nå har jeg gjort det flere ganger igjen og det funker ikke............!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Får du satt den i riktig modus? kommer det opp på skjermen som det er bilde av i guiden? Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Får du satt den i riktig modus? kommer det opp på skjermen som det er bilde av i guiden? Fått det opp etter 20 forsøk, men den lasta ned noe filer og greier etter jeg hadde gjennoppretta, men så plutselig forsvant det og samme gamle kom opp. Etter enda endel forsøk kom jeg inn på gjennomrettningsmodus igjen, men bare vanlig itunes kommer opp, skjønner ikke en dritt. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Ser ut som jeg har fått det til. Takk for hjelp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå