johan kristian Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Bokfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Johan Kristian. Praktfullt bilde av bokfinkhann, med perfekt skarphet / eksponering, naturtro farger og fint lys ! M v h Albert. Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Takk for det Albert. Så en annen Bokfink her litt tidligere, den var bare praktfull :-) Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et flott og skarpt bilde, fine farger. Geir R. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Flott bilde , fine farger og skarpt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Henger meg på, flott bofink, chaffinch :-) M v h. Leif :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Flere fine bokfinkbilder på Bildekritikken om dagen. Dette er en av disse. Så nå vet jeg hva som er bokfink når den dukker opp hos oss. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et nydelig bilde dette av bokfinken, Flotte farger, fin beskjæring og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
johan kristian Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Tusen takk alle sammen, da begynner jeg å få tro på at jeg gjør NOE riktig i denne litt vanskelige hobbyen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg