AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Merker eksamensperioden nærmer seg. Har en god del bekymringer som fyller dagen, go jeg får nesten ikke gjort noen ting. Stresser med det ene og det andre. Jeg får dårlig samvittighet for at jobbe med et fag, fordi jeg tenker at jeg bør jobbe med et annet. Jeg vet at det ikke er nødvendig med å stresse så mye, men tankene styrer og følelsene kommer i samme slengen. Jeg har itillegg fått tinnitus (midlertidig) i ett øre. Tror det er pga en blanding av stress og høy musikk. Kan man få resept på medisin som gjør at bekymringer forsvinner i en kort periode, men nødvendigvis ikke tankene (trenger de For å kunne arbeide til eksamener og sånt) Anonymous poster hash: 2dbb2...371 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 VG3 Anonymous poster hash: 2dbb2...371 Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg vil også foreslå betablokkere. De demper stressymptomer. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Ja. Weed demper stress. Orgasmer demper stress. Er du ute etter sterke saker så gå til legen og be om valium. Endret 5. april 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Betablokkere? Jeg vil også foreslå betablokkere. De demper stressymptomer.Navngi? Og mulig og få det over nett? Anonymous poster hash: 2dbb2...371 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Betablokkere? Jeg vil også foreslå betablokkere. De demper stressymptomer.Navngi? Og mulig og få det over nett? Anonymous poster hash: 2dbb2...371 Seriøst? Vil du virkelig kjøpe piller/medisiner over nett etter to tips på et forum? Istedet for å stresse deg opp, sett heller opp en lekseplan, slik at du kan få fordelt det rundt og dermed ikke stresse fordi du skulle ha gjort noe annet! Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Betablokkere? Jeg vil også foreslå betablokkere. De demper stressymptomer.Navngi? Og mulig og få det over nett? Anonymous poster hash: 2dbb2...371 Du bør spørre fastlegen din om hvilken type som passer for deg. Det er sikkert mulig å få det over nett, men det vil jeg ikke anbefale. Tollvesenet vet godt hvilke utenlandske nettbutikker som sender slikt. Det kan bli dyrt: http://www.banett.no/nyheter/article6668965.ece Lenke til kommentar
Shi Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Leste i "The Ultramind Solution" (Mark Hyman), om hvordan man med dype innpust aktiverer noe som heter "vagusnerven", som igjen får kroppen til å slappe av. Tror litt av det samme står i boken "The Relaxation Response" (ikke lest mer enn noen sider). Ta så dype pust du greier inn nesen, og ut munnen (repeter 5-10 ganger). Samme teknikken ble brukt i starten av noen Bikram Yoga timer jeg var på, sikkert for å slappe av. Snakket med en pakistansk lege når jeg var innlagt, og han mente at man kunne ta det et steg videre ved å svelge pusten, så man kan puste inn enda mer (men denne luften kommer nok ut igjen som fjert eller rap). Ellers, så er jo valium veldig effektivt for å slappe av, men benzo'er er ikke noe man bør kødde med. Noe som heter Phenibut (er semi-lovlig og importere, og fås på mange nettsider), har visst også en veldig sterkt avslappende effekt (utløser GABA transmittere), men dette bygges det toleranse på veldig fort, og etter flere dagers bruk vil man få veldig sterke "withdrawal" symptomer. Har selv ikke prøvd Phenibut. Cannabis fungerer også på GABA reseptorene, så det får deg avslappet, men så er THC ganske så psykotisk av seg, så kan nok fungere mot sin hensikt om du er stresset. Endret 5. april 2015 av Shi 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Noe som heter Phenibut (er semi-lovlig og importere, og fås på mange nettsider), har visst også en veldig sterkt avslappende effekt (utløser GABA transmittere), men dette bygges det toleranse på veldig fort, og etter flere dagers bruk vil man få veldig sterke "withdrawal" symptomer. Har selv ikke prøvd Phenibut. Har selv prøvd dette, dog utenfor Norge. Demper helt klart angst, men toleransen øker så fort at jeg ikke ville anbefalt dette. Anonymous poster hash: ab1e8...c98 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Du må lære deg og takle stress på normal måte, medisiner løser ingen verdens ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå