Lasse Lindgren Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Spettmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Skarp og fin, men denne gang med litt uryddig bakgrunn. (Det med bakgrunn er jo ikke like enkelt når det gjelder fotografering av kvikke småfugler, og bildet ditt fortjener så absolutt plass på Bildekritikken) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei Lasse. Fin spettmeis og vansklig noen ganger med bakgrunnen M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg likte både Spettmeisen og bjørka jeg! Ser dere ikke for en flott fargematch der er da? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg likte både Spettmeisen og bjørka jeg! Ser dere ikke for en flott fargematch der er da? Jo da bjørka e fin den, passer godt til spettmeis ;-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Lasse. Svært bra bilde av spettmeis, - bra positur, god skarphet / eksponering, naturtro farger og fint lys ! Jeg synes spettmeisen er vrien å fotografere, da den er på fòrplassen bare noen få sekunder av gangen, og den velger sjelden samme "reiserute" når den kommer tilbake. M v h Albert. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Flott bilde av fugl i naturlige omgivelser. Eg lærer om masse fuglearter her på Tek.no. Det eg vet om fugler fra før er: kråke og måke Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Skarp og flott modell ! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et flott bilde dette av spettmeisen hvor farger og skarphet er veldig bra. Fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg