Eva Kristin Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Jeg har så lyst å ta noen gode bilder... men føler at det er så mye knapper og dill på kameraet. Det er mennesker og hunder jeg liker å ta bilder av. Finnes det er side hvor jeg lett kan lese litt om innstillingene på dette kameraet? Eva Kristin Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Gode bilder er vel en kombinasjon av kreativitet, erfaring og å kjenne utstyret sitt. Det beste er vel å lese bruksanvisningen for å lære kameraets funksjoner. Enkleste er å sette kamera i A (auto), men i iA velger du type motiv og får "tilpasset" automatikk. Utover dette burde du lese Guide: Blender, lukker(tid), ISO og litt til som hjelper deg til å forstå og å bruke mer avanserte muligheter. Lenke til kommentar
Eva Kristin Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Gode bilder er vel en kombinasjon av kreativitet, erfaring og å kjenne utstyret sitt. Det beste er vel å lese bruksanvisningen for å lære kameraets funksjoner. Enkleste er å sette kamera i A (auto), men i iA velger du type motiv og får "tilpasset" automatikk. Utover dette burde du lese Guide: Blender, lukker(tid), ISO og litt til som hjelper deg til å forstå og å bruke mer avanserte muligheter. Tusen takk for svaret Lenke til kommentar
johome Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Finnes det er side hvor jeg lett kan lese litt om innstillingene på dette kameraet? Her er brukermanualen til det kameraet ( nesten 200 sider ) Firmwareupdate 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå