kikilam Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 [quote name="primatet" post="22434935" timestamp="1428231681" Ser frem til å være bekymret foreldre til en 15 åring neste år. Ikke noe å bekymre seg for. Gutta mine på 13 og 11 ville gjerne dit, så da dro vi sammen for første gang i år. Det er noe av det flotteste jeg har vært med på selv om jeg ikke er interessert i data. Fantastisk atmosfære, trygge omgivelser, flott crew, hyggelige deltagere, supert organisert. Jeg tok med campingvogn for å ha et sted å trekke meg tilbake, men den ble stort sett brukt til å sove i. Mine barn er for små til å organisere seg selv mht soving og spising, derfor ble jeg med som deltager. Heldige meg! Ser faktisk for meg å bli med jeg og. Bor 30 minutter unna Hamar, og vil nok trekke hjem for å sove. Men jeg ser virkelig frem til å dele opplevelsen med ungene. Tipper det finnes flere 45 åringer som går på TG..hehe Jeg er 45 :-) Så noen fler på vår alder. Du kommer ikke til å angre. Jeg hadde vanlig deltagerbillett med plass, men neste gang blir det nok uten sete til halve prisen. Unga synes det er for flaut at morra sitter ved siden av ;-) Jeg som ikke spiller trenger ikke fast sitteplass for å få ta del i opplevelsen, fant jeg ut. Det skjer så mye at jeg knapt satt på plassen uansett. 1 Lenke til kommentar
kikilam Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg er 45 :-) Så noen fler på vår alder. Du vil ikke angre! Neste gang blir det billett uten sitteplass til meg for halve prisen. Unga synes det er for flaut å ha morra sittende ved siden av seg. Det skjedde så mye at jeg knapt satt på plassen likevel denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå