MrRenefo Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei eg driver å undersøker litt angåen turbo til min mr2 eller kanskje et motor bytte fra zz1 som er originalt til en 2zz. Så prøver å finne ut av om det går noe sånt her i landet som er godkjent på biltilsynet. Vett at Toyota har et turbo kit men er jo veldig vanskelig å få di til å godkjenne noe annet en deres eget. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 TRD har et kompressor-kit til 1ZZ-FE. Om de har det til 1ZZ-FED vet jeg ikke. 2ZZ-GE ble aldri brukt i MR2 originalt, så det vil du få problemer med å få godkjent. Lenke til kommentar
MrRenefo Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 TRD har et kompressor-kit til 1ZZ-FE. Om de har det til 1ZZ-FED vet jeg ikke. 2ZZ-GE ble aldri brukt i MR2 originalt, så det vil du få problemer med å få godkjent. men vist eg kan vise til samme effekt på motoren og riktige utslip så burde det være mulig men må være biler som er godkjent med rundt 190-200 hk vist eg ikke tar helt feil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå