luistheghost Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Åkerholme. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Bølgende Ryggelandskap. Severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Min forkjærlighet for smale liggende formater og dybdesug får meg til å tenke ytterligere kutt oppe. Slett ikke nødvendig for bildet funker jo godt som det gjør i utsnitt og komp med svært god dybdeskarphet selv om jeg ville fulgt grunnregelen med 1/3 av bildet til himmel her. Lyset og fargene forteller litt om hva vi forhåpentligvis har i vente framover nå. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Nydelige farger i et behagelig landskap. Fin komp, men et kutt i himmelen som Kneppen nevner, kan ha noe for seg. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Nydelig landskapsbilde! MVH Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Bjarte. Du har presentert en rekke bilder av kulturlandskapet i Rygge, og dette bildet viser hvor vakkert dette området kan være, med bølgende åkre og høye, staselige trær, - ofte plantet som en allé langs en gårdsvei. Det er å håpe at dette kulturlandskapet vil bli bevart for framtiden gjennom fortsatt jordbruk. M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et flott bilde dette med et noe annet landskap enn der jeg bor. Fine farger, fin komp og god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Takker for responsen! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg