NeoGeo Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvike program bruker du til dette? Og hvilken telefon? Takker! Beklager sent svar, men ta en titt på "floAt's Mobile Agent" det er et meget bra program for T68 og T610 eiere. Du kan laste det ned her: http://sourceforge.net/projects/fma Lenke til kommentar
are@tallak Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Akkurat fått en Logitech MX-900 BT mus her, og den er smooth! Trådløs mus, men med docking som lader musa og også funker som BT-hub. Kobler Logitech BT headset og T610 sammen med pc'en. Følger også med SMS program som syncer m telefonens SMS minne og adressebok. Kjekt! Og deilig å slippe kabler. Eneste negative er at man må ha egen strømforsyning til dockingen. MvhA Endret 25. november 2003 av are@tallak Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hey hey! Sjekk ut www.freewebs.com/bluejackers Norges første og eneste bluejack side. Siden er ikke helt ferdig. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ser ut som en grei side det der. Lykke til da. Bluejacking er ikke så "pop" her i Norge ennå, men kanskje etterhvert? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Anbefaler en Bluetooth dongle, den gamle kabelen min havnet i bosset Jeg har en Bluetooth usb dongle (adapter) men cd'n med programmet for å sende/motta file o.l er ødelagt. Så vet noen om et lite programm jeg kan laste ned for å sende/motta filer fra pc'n til mobilen og ovendt?? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har du sjekka om produsenten av mobilen har programmet liggende for nedlastning på nettet? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har en Bluetooth usb dongle (adapter) men cd'n med programmet for å sende/motta file o.l er ødelagt. Så vet noen om et lite programm jeg kan laste ned for å sende/motta filer fra pc'n til mobilen og ovendt?? Prøv her: http://bluwireless.com/downloads.html Drivere + ganske ny versjon av software til bluetooth adaptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå