Iskald Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lurer bare litt på hvilke muligeter blueyooth gir deg, bortsett fra trøsløs handsfree..... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 over føre filer mellom tlf pc, bærbar pc osv, brukes som tråløs komunikasjon mellon pc eller mellom telefoner. kan sende bilder tråløst til en printer som printer bildet. etterhvert kan du brule det til alt som ir kan, dvs åpne garajen osv... og MYE mer;) Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Og du kan bluejacke folk...hehe Ganske morsomt men totalt unytig Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Og du kan bluejacke folk...hehe Ganske morsomt men totalt unytig Ganske morsomt ja. BBC har skrevet om det på nettsidene og Aftenposten har også en artikkel om det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 det skal vist etterrhvert begynne å erstatte ir...? nokia sine bilderammer (de små lcd skjermene) bruker blåtann for å mota bildene... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bluejacke?? Hva er det for no? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Bluejacking er ordet. Du sender f.eks notater til andre mobil telefoner som har bluetooth på. Du kan f.eks skrive: Warning! Virus downloaded! og de ser ikke hvem som har sendt det. De fleste som ikke har opplevd det før blir stressa og lurer på hva som har skjedd. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg for min del får alle meldingene(sms) mine opp på dataen når jeg er nær den. Mye lettere og lese og svare på meldingene der Andre bruksområder er jo synkronisering av kalender, sending av filer, redigering og backup av adressebok m.m Anbefaler en Bluetooth dongle, den gamle kabelen min havnet i bosset Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Bluejacking er ordet. Du sender f.eks notater til andre mobil telefoner som har bluetooth på. Du kan f.eks skrive: Warning! Virus downloaded! og de ser ikke hvem som har sendt det. De fleste som ikke har opplevd det før blir stressa og lurer på hva som har skjedd. Er ikke å anbefale. Gjorde det i England og fikk en 120-kilos fotballhooligan etter meg. Løp rundt i lokalet med mobilen i hånden, og så etter noen med Blåtannmobil. Mao, velg den du sender til med omhu! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har ikke skjedd med meg. Men en jeg bluejacka så veldig sur og irritert ut når han fikk en mld av meg. Første jeg gjorde når jeg så reaksjonen var å slå av tlf min. Han satt rett ved siden av meg. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) hehe, men hvergang jeg skal "bluejacke" noen så kommer bare sånn send passord dritt. har T610. Greier ikke å sende til noen, uten at jeg må spøre om de vil legge meg i deres BT enheter, og med evt passord, men hva skal gjøre for at jeg skal kunne bluejacke en da? Endret 12. november 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Tror du gjør det feil. Har aldri fått "send passord" når jeg har blujacka med T610. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Kan du bare si hva du gjør nå du bluejacker, vis meg hvor du går inn og sånt, sånn step by step? f.eks, meny---->kommunikasjon---->bluetooth osv. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg lagde et visitkort som det stod "Warning! Virus Downloaded!" Jeg bare går inn på det også velger jeg send og når lista av sende muligheter kommer opp så velger jeg BT og da søker telefonen etter andre BT telefoner, og når den har funnet noe, så kommer det opp navnet på BT telefonen og da velger du hvem du sender til. Hvis det bare kommer opp en så velger du den. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det som er så rart, er at når jeg skal sende visitkort, så sender BT den til de jeg bare har lagert i mine enheter, ikke andre som jeg kan søke etter. jeg kan bare søke etter nye enheter når jeg er inn på bt myen og søker derifra, men kan ikke gjøre det fra der hvor man sender visitkort. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det var da rart... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 si fra vis du/andre finner ut hvorfor det er sånt med min mobil, eller om det er noen som opplever det samme. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor mange BT enheter har du lagret a? Må vel være mulig å sende til andre som ikke er lagret under enheter. Lenke til kommentar
germ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg for min del får alle meldingene(sms) mine opp på dataen når jeg er nær den.Mye lettere og lese og svare på meldingene der Andre bruksområder er jo synkronisering av kalender, sending av filer, redigering og backup av adressebok m.m Anbefaler en Bluetooth dongle, den gamle kabelen min havnet i bosset Hvike program bruker du til dette? Og hvilken telefon? Takker! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det som er så rart, er at når jeg skal sende visitkort, så sender BT den til de jeg bare har lagert i mine enheter, ikke andre som jeg kan søke etter. jeg kan bare søke etter nye enheter når jeg er inn på bt myen og søker derifra, men kan ikke gjøre det fra der hvor man sender visitkort. Når du velger å sende visitkortet ditt med bluetooth så vil den søke etter nye enheter automatisk. Hos meg står det searchin øverst i stedet for my devices. Hvis den finner andre enheter enn de du allerede har vil de komme opp nederst eller øverts på listen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå