Cls88 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 5 åringen funderer utover havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hærlig:-) 5 åringen synes nok at havet er kjempestort, og lurer nok på hva som er på andre siden.....kanskje Legoland? Fint komponert og jeg likte at havet "tar litt plass" Passelig med fjæresteiner og hav etter min mening. Fint med forskjellige blåtoner. Last gjerne opp s/hv også.... Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Hærlig:-) 5 åringen synes nok at havet er kjempestort, og lurer nok på hva som er på andre siden.....kanskje Legoland? Fint komponert og jeg likte at havet "tar litt plass" Passelig med fjæresteiner og hav etter min mening. Fint med forskjellige blåtoner. Last gjerne opp s/hv også.... Takk takk har lastet opp en s/h versjon:) At havet "tar litt plass" viser kanskje bare at han kanskje funderer på hvor stort havet er:) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Likte komposisjonen og alle blåfargene her! Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Likte komposisjonen og alle blåfargene her! Takk takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg