Roar Kneppen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Komposisjon med stige og høl i veggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Ikke helt høl i hue dette her..... Artig bilde med elementer som egentlig ikke har noen verdens ting med hverandre og gjøre...... Litt gøy når slike ting dukker opp foran nesa. Må bare lære seg og se slikt, så blir det mange "meningsløse" men seværdige motiv. Komp, skarphet og lys sitter som vanlig fra Hr. Kneppen Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Kanskje man her har valget, enten veien gjennom hullet eller bruk av stige ?? (Ville selv ha valgt stigen). Kan sikkert tolkes på mange måter ,uansett kreativt sett. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 En ting er i alle fall sikkert: Du er flink med komposisjon! Regner med du går rundt og ser verden i små firkanter? Jeg har tendensen sjøl også.. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et hull og en stige og en vegg med skygger og fine farger som er godt komponert! Samt en tøff etterbehandling som også er ditt kjennemerke! Spennende! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Det som er så fint med fotografer og deres fotografier er at en ser hvordan andre ser på ting rundt seg i denne verden, og det er det som gjør det så spennende å se på andre sine bilde og få litt inspirasjon og ideer. Det er langt fra alt eg forstår (eg er lavpanna superamatør) men liker å se annerledes bilde for det. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Du får noe spennende ut av det som i utgangspunktet er kjedelig Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei, Roar. Ikke vet jeg hva det er, men det kan minne om bunnen i ei tørrdokk, men den korte, buete stigen passer liksom ikke inn, så det hele virker litt uforståelig, - absurd, rett og slett ! Men det fanger oppmerksomheten, og ramma er som vanlig, - flott M v h Albert. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Enkelt og stilig.., liker komp.., flotte farger... Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg