Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Bokfink (hann), trives best i bakgrunnen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Dette med å ta bilder av fugler kan du og som du skriver må man ha mye flaks og tålmodighet, jeg vil legge til, mye dyktighet. Jeg har ikke tålmodighet og dyktighet til å ta slike bilder som dette. Jeg misunner deg for det. Bildet har den samme høye kvalitet som de forgående fuglebildene du har tatt, dette er bare helt topp. Mvh Torbjørn God Påske Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Torbjørn Milje skrev (På 5.4.2015 den 5.33): Dette med å ta bilder av fugler kan du og som du skriver må man ha mye flaks og tålmodighet, jeg vil legge til, mye dyktighet. Jeg har ikke tålmodighet og dyktighet til å ta slike bilder som dette. Jeg misunner deg for det. Bildet har den samme høye kvalitet som de forgående fuglebildene du har tatt, dette er bare helt topp. Mvh Torbjørn God Påske Hei, Torbjørn. Tusen takk for hyggelig, fyldig kommentar ! Du har en imponerende fin bildeportefølje, og jeg skulle gjerne ha hatt evnen til å ta slike bilder M v h Albert. Lenke til kommentar
skrokken Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Lærerike bilder for ungdommen som meg Fint fanget Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Bekir skrev (På 5.4.2015 den 5.35): Just perfect !! Congrats ! Hei, Bekir. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 skrokken skrev (På 5.4.2015 den 5.55): Lærerike bilder for ungdommen som meg Fint fanget Hei, Thomas. Tusen takk for hyggelig tilakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Makaløst eksemplar av en særdeles prektig bokfink! Dette er helt knall Albert, og en fryd for øyet! Happy Easter, Albert. :-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 JonHa skrev (På 5.4.2015 den 6.10): Makaløst eksemplar av en særdeles prektig bokfink! Dette er helt knall Albert, og en fryd for øyet! Happy Easter, Albert. :-) Mvh, Jon Hei, JonHa. Tusen takk for hyggelig kommentar, og riktig God Påske til deg, også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Denne ser da ut til å sitte åpent og fint til - perfekt plassert i flata som den er. Ørlite tap av skarphet gjennom etterarbeidet må man jo bare godta med vanskelige og litt sære modeller. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Denne bokfinken ser ut til å ha staset seg ekstra til. Flott positur og skarphet. Parolen er at tålmodighet lønner seg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 ..men her fikk han komme fint i forgrunnen! Skarp og fin og med en nydelig pargepalett i hele bildet! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei Albert. Fin fugel igjen, bofink chaffinch God påske videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Roar Kneppen skrev (På 5.4.2015 den 9.03): Denne ser da ut til å sitte åpent og fint til - perfekt plassert i flata som den er. Ørlite tap av skarphet gjennom etterarbeidet må man jo bare godta med vanskelige og litt sære modeller. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og jeg er takknemlig for at du påpeker det som er å "pirke" på ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Ragnar Skj skrev (På 5.4.2015 den 9.08): Denne bokfinken ser ut til å ha staset seg ekstra til. Flott positur og skarphet. Parolen er at tålmodighet lønner seg. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Fotoskrulla skrev (På 5.4.2015 den 10.34): ..men her fikk han komme fint i forgrunnen! Skarp og fin og med en nydelig pargepalett i hele bildet! Hei, Helene. Takker så hjertelig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Jaeggen skrev (På 5.4.2015 den 10.43): Hei, Flott som alltid ! Hei, Jaeggen. Takker og bukker ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Leif Olsson skrev (På 5.4.2015 den 11.27): Hei Albert. Fin fugel igjen, bofink chaffinch God påske videre ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding ! Ha en fortsatt fin påske, du også M v h Albert. Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Du leverer bare fine fugle bilder , dette her du taket på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg