crapgame Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 er dette et bra valg av et skjermkort til en spille pc? Sapphire Radeon 9800 128 MB Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ja, det kortet er nok et bra alternativ hvis du skal spille en del Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er nøyaktig det jeg har crapgame.. jeg er absolutt veldig fornøyd ! go4it Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kjøp pro hvis du har penger til det Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvordan er det med støynivået på disse Radeon kortene? Ønsker noe "støyfritt" med godt brukbar spillgrafikk til ikke altfor mye kronasjer.. Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvordan er det med støynivået på disse Radeon kortene? Ønsker noe "støyfritt" med godt brukbar spillgrafikk til ikke altfor mye kronasjer.. Mitt bråker ikke noe særlig.. men så har jeg 1 ekstra vifte i kabinettet.. men er ikke så jeg irriterer meg i det heletatt ! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sapphire sine vifter støyer generelt lite. Vil du ha det totalt støyfritt, kjøp 9600Pro Ultimate Edition, eller hvis du vil ha det råeste, 9800 Pro UE (Dyrt). Men jeg mener at et vanlig 9800 støyer lite nok til at CPU-vifte overdøver. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Tror 9600 Pro UE virker som en god løsning.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå