AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 hey hey to ting jeg lurer på Håper noen tar seg tid til å lese gjennom 1) På nyttårsaften, så ble jeg bedt av en venninne x opp til en venninne av henne y. Jeg hadde møtt y noen ganger tidligere og lagt henne til på face og pratet litt med henne. jeg var interessert i å bli bedre kjent, men det var ikke hun. Ihvertfall, så dro jeg opp til henne. jeg valgte å kjøre den kvelden, så jeg var jo selvfølgelig edru. Da jeg kom opp ditt var det fire jenter der, altså x og y + to andre. I løpet av kvelden, så ble y full og begynte å prate om sex (hun er jomfru) og etterhvert utviklet det seg til at hun ville ha sex med noen. Ettersom jeg var den eneste gutten som var der, så var jo jeg den heldige vinneren. Jeg hadde veldig lyst til å ha sex med henne også (jeg er også jomfru). Men ettersom jeg hadde lyst til å bli bedre kjent med jenta og håpet på mer, så takket jeg nei til å ha sex med henne. Med tanke på at hun kanskje ville angre seg og kalle det voldtekt (har hendt med en bekjent av meg. jenta angra seg, han fikk 3 år i buret), eller hun kunne bli sur/ lei seg og påstå at jeg utnyttet henne. og mine sjanser hos henne, ville vært fall hvert borte. x mente at jeg burde ha hatt sex med henne. hva ville dere gjort i en slik situasjon? 2) For en måned siden, så var jeg på fest hos fetteren min. Han er sju år eldre enn meg, jeg er 19. så jeg var den yngste der. I løpet av kvelden og stemninga ble bra og folk begynte å bli fine i farta, så utvekslet jeg en del blikk med en kjempe pen brunette. hun var fire år eldre enn meg. Etterhvert kom hun å satt seg ved siden av meg i sofaen. hun spurte om jeg hadde lyst på en shot, og når en så pen jente spør, så kan du ikke si nei. vi prata ganske lett og etterhvert ble det fysisk kontakt også. Jeg manner meg opp og legger armen rundt henne og trekker henne inntil meg. Med henne godt inne i armkroken min, så tar jeg sjansen på å kysse henne og hun besvarer med å kysse meg tilbake. Blir mer kyssing og mer fysisk kontakt. Jeg storkoste meg og håpet på at dette skulle bli kvelden jeg endelig skulle miste jomfrudommen. Jeg spør om vi skal gå et sted der vi kan være alene og hun er med på det. Men i det vi skal til å gå til andre etasje, så er det en som slår til fetteren min og festen er brått over. Noen dager etter festen, så tar jeg kontakt med jenta og takker for sist og håper vi ses igjen. Får svar fra henne tilbake, og det var ikke det jeg håpet på. Hun skyldte å alkoholen for det som skjedde mellom hos og at hun vanligvis ikke går på gutter som er yngre enn henne selv. Vi hadde drukket alkohol begge to og var jo fulle begge to. Er fylla en god nok unnskyldning til skylde på hva som har skjedd? Takker for svar og håper på at det ble forstålig Anonymous poster hash: 37fce...156 Anonymous poster hash: 54913...3b7 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 1) Hva vi andre ville gjort er egentlig uvensentlig. Du handlet utifra hvem du er og hvordan du vil fremstå, og etter min mening tok du et helt greit valg. Ikke noe å skamme seg over. 2) Hun er litt småflau over det som skjedde og vil på en pen måte avvise deg uten å direkte fortelle deg at hun angrer på det som skjedde. Ikke ta det så tungt. 6 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Kan i hvert fall svare til 1). Der og da kan det virke som at du lot en sjanse gå fra deg. Men, du var edru, hun var full. Hun kunne meget mulig ha anklaget deg for å ha utnyttet henne. Det faktum at du var edru kunne vært noe som talte imot deg, og dermed bygget opp rundt en eventuell falsk anklage. Så jeg mener absolutt du gjorde det rette. Denne karen ble også feilaktig anmeldt for voldtekt. Men han tok sine forhåndsregler... Endret 4. april 2015 av stigfjel 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 1) Du gjorde en fornuftig vurdering. 2) Jenta var kåt på festen og ikke like kåt etterpå. Det er helt normalt. 3 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 1) Du er en reflektert og konsekvensorientert kar. Du hold på det som føltes rett for deg. Det står det ingenting annet enn respekt av. Mange jenter skulle nok ønske at flere menn/gutter var slik som deg. 2) Ikke ta dette personlig. Det handler om alder, noe som er viktig i det stadiet av livet som jeg regner med at du befinner deg i. Du sier ikke noe om hvor gammel du er, men jeg får inntrykk av at du befinner deg slutten av tenårene eller begynnelsen av tjue-årene. Jenter/kvinner skal liksom finne seg menn/gutter som er eldre. Det skjer likevel at man legger bort disse sosial reglene i fylla og følger sine lyster. Dagen derpå er derimot ting tilbake til det "normale" og da settes reglene opp igjen. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 1) Bra valg 2) Uflaks med det med fettern din Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 1) Du er kongen. Jenter er sleipe som få, du vet aldri hva som ville skjedd hvis du fikk hånd om dåsa hennes. At ryktene ville gå, det garanterer jeg. 2) No worries man. Jenter i den alderen går aldri ned (kun basert på alder), men utseende og personlighet kan trekke opp. At hun ditchet deg er helt normal, og du trenger ikke å ha sovevansker som følge av det. Jeg vil uansett tippe at dere kanskje få enda bedre kjemi neste gang deres treffes på fest, og alle hemninger og det tabubelagte er lagt til side for alkoholen. Anonymous poster hash: a27b6...15b Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) 1. Way to go. Om du får jenta på tomannshånd i edru tilstand og forteller hvorfor du valgte å si nei den kvelden, så har du antagelig en god mulighet fremdeles. 2. Shit happens. Å miste jomfrudommen er ingen konkurranse, hvor det gjelder å bli førstemann. Ikke stress med det. Endret 5. april 2015 av Llandari 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 1) Det samme som deg. Du tok et reflektert valg synes jeg. Kort sagt bedre å bli kjent før man har sex. Helst bør man også være kjærester, det er nå min mening. 2) Høres kjent ut det der. Det skjer nok med de aller fleste. Er ikke noe å tenke på eller bry seg om. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Takk for svar 1) Har bare sett jenta et par ganger etter nyttårsaften. Har prata litt, men jeg har ikke spurt henne om hun vil finne på noe. Grunnen til det er at jeg fikk aldri noe ordentlig svar, de første gangene. 2) Jeg skjønner egentlig at jenter kanskje ikke vil ha en gutt som er fire år yngre enn det hun selv er. Det var bare kjipt der og da, ettersom jeg var interessert i henne. - TS Anonymous poster hash: 54913...3b7 Lenke til kommentar
cocos Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 1) I følge deg ville du bli bedre kjent med henne på Facebook, men det virket ikke som hun ville det. Bare det er et rungende nei til sex når hun ville ha det. Hun hadde drukket, hun ble kåt og tanken på å bli kvitt jomfruhinnen der og da virket veldig fornuftig. Du gjorde det eneste fornuftige, å si nei. Hun hadde nok ikke kommet langt med å anmelde deg om hun angret dagen derpå, siden venninne x og de to andre var der og er vitner om at dette var frivillig. Uansett hadde det blitt, om hun hadde angret dagen derpå, en dårlig stemning, og det beste for alle parter var at verken hun eller du hadde sex den kvelden.2) Jeg håper, om dere hadde hatt sex den kvelden, at hun hadde svart det samme. At hun skylder på alkoholen, ikke på deg. Hun ville nok angret om dere hadde hatt sex, og nok en gang ville det blitt skapt en dårlig stemning. Hell i uhell at fetteren din ble slått, men samtidig burde du i mine øyne mistet jomfrudommen til en som var verdt det og som ikke tar deg fordi de er full eller bare for å bli kvitt den selv. Virker som at en del jenter er lett på tråden i fylla, noe som er skremmende. De kan fort angre seg dagen derpå, og da kan anmeldelse skje kjapt. Samtidig er vel vi mannfolk flinke til å fyre det opp, om at den og den jenten er lett på tråden fordi hun har med seg en fyr hjem. Det gjør det ikke lettere for jentene, for ingen vil jo ha på seg et sånt stempel. På en annen side gjør alkoholen noe med en, og det er mye man angrer på dagen derpå. Er det frivillig i fylla, er det også frivillig når man våkner opp dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå