Gå til innhold

Åssen PC burde jeg gå for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i allverden kjøper du fulltower!?

Jeg tviler sinnsykt på at du trenger det..

Det kommer adapere for pci express når det gjelder agp. også har jeg hørt at pci express skal være bakoverkompatibelt med dagens pci!

omiro: patetisk signatur!

Hadde lyst på litt ordentlig saker nå da, go plass å bygge i (siden jeg er 00b) aiit?

Jaja, funker fett *grin*

Men hvis du har tenkt til å bytte til AMD pga pci express så er du ute på tur.

Lenke til kommentar
HVORFOR DET?

PCI-express er det så godt som ingenting som støtter.

Dessuten så kommer det adaptere som jeg sa, tviler på at du vil tjene noe i det hele tatt på den båndbredden spm kommer med pci express. bare se på forskjellen mellom 4X og 8X agp. Gjelder jo selvfølgelig bare agp skjermkort da.

og så hvidt jeg vet så støtter ikke nforce 3 pci express (har ikke sett noe ihvertfall) og hvis det skulle gjøre det, så er de fleste hovedkort i "beta-fasen" enda. Du ender opp med å bytte hovedkort samme hvem du tar. Hvis du er 100% nødt til å ha pci ekspress

Lenke til kommentar

Det er mange ting du KUNNE ha ventet på. DDRII, Prescott, PCI-X, 8x dvd-brenner osv.

Men hva er vitsen ? Du kommer uansett til å oppgradere pc'n etterhvert og hver gang du gjør det vil det være noe du kanskje burde ha ventet på.

Du har uansett satt opp en FET maskin som kommer til å ta alle oppgaver du mater den med som en lek.

Kjøp, ikke vent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...