Blåbærmaria Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei! Jeg ble kjent med en fyr på nettet for litt over 2 måneder siden. Vi fant fort tonen. Han bor i UK og er derfra. Etter å ha snakket med hverandre hver eneste dag, møtte jeg ham da jeg var i England med en venninne for 2 uker siden. Daten vår gikk kjempefint, vi kjente hverandre jo veldig godt fra før av, men det var fantastisk å møtes. Kysset ganske så mye. Skal dra tilbake om 2 uker for å møte ham. Skal være der fire netter, og siden leiligheten hans er lånt ut til noen venner (planen var egentlig at han skulle komme til norge), skal vi bo på hotell sammen. Jeg liker ham skikkelig godt, og jeg har inntrykk av at han også liker meg veldig. Spørsmålet er egentlig bare hvor lenge jeg skal vente med sex? Vet at mange kommer til å si "du må gjøre det når du selv føler deg klar" osv, og det vet jeg jo (tror ikke det tar så lang tid å få meg klar), men jeg er mer ute etter det taktiske! Hvor lenge er det lurt å vente med sex (i denne situasjonen)? Vil jo ikke at han skal tenke at jeg er billig, eller miste interessen for meg (jeg tenker at det er helt uaktuelt å gjøre det 1. natt). Og blowjob (elsker å gi det) eller sex først? Hvilken rekkefølge bør det komme i? Vanligvis er jeg fan av å vente en liten stund, men jeg vet jo ikke når jeg får sett ham igjen, og vi snakker jo sammen hver dag, så man kan liksom ikke time sex i forhold til antall dater. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Ingen fasit på det.. Meg og min kjære frøken hadde oss etter 2 uker.. Flyttet sammen etter 3 uker og nå har vi 2 herlige unger, er nesten som nyforelsket enda og har vært sammen i 15 år (var 20 og 17 år når vi traff hverandre) Kanskje en historie som ikke er helt dagligdags men Anonymous poster hash: c84ec...8b7 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg ville ventet med sex til dere gifter dere. 3 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Hvis dere begge to har lyst så er det bare å kjøre på sier nå jeg. Det er bare dumt å vente så så lenge hvis begge to har lyst og dere liker hverandre. "Den første gangen dere har sex sammen" er like greit å få overstått så fort som mulig. Sjansen for sexen er super bra er liten, og venter man for lenge bygger man opp forventninger. Sex er noe som skal nytes og utforskes, ikke ventes med. Spesielt hvis det er lenge mellom hver gang dere treffes. Hvis han hinter til det eller situasjonen tilsier at det ville ha passet med en blowjob, så gjør du det. Selv synes jeg blowjob er en viktig del av foreplay, men det er også veldig digg under selve akten. Men du tenker kanskje på om du bør gi han blowjob slik at han kommer, uten at dere har sex? Jeg tror sex først er veien å gå. Men heldig han er som har truffet noen som elsker å gi bj Endret 4. april 2015 av toy_man Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Takk for svar!! Vi har jo tross alt bare møtt hverandre en gang før, sånn face to face, så synes det er litt vanskelig å bruke de normale "reglene" mine! (Har forresten bare ligget med én før, og det var ekskjæresten min. Han jeg dater er 25 og jeg er 20, hvis det har noe å si) Men som gutt, vil han tenke noe annerledes om meg dersom vi har sex feks 3. natten på hotellet??? Er det jeg er mest redd for, for har veldig lyst på et forhold med ham. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hvorfor skal man absolutt vente med sex? Leser stadig vekk innlegg fra personer som lurer på dette. Sex er digg! Ergo har man sex så ofte og så mye man kan. Man gidder ikke å drøye det ut om man ikke må. Du har jo tydeligvis bestemt deg for at du vil ha sex med ham, hvorfor skal du da vente? Han kommer nesten garantert ikke til å ville vente. Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Hehe, godt poeng Men ser gutter annerledes på jenter som ligger med dem relativt fort?? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Niks, ikke i det hele tatt. Det som i så fall betyr noe, er hyppig bytte av partner. (Og det er ikke alltid det har noe å si heller. Det kommer an på situasjonen) Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 (endret) Er bare plagsomt hvis ei jente spiller så sykt hard to get. Du kan jo vente å se når dere ligger der. Tar han initiativet til sex så er det bare å kjøre på. For hvis han gjør noe sånt så vet du at han ikke kommer til å tenke noe vondt om det. Eller så kan du gi små hint og se om han tar de. Eneste jeg kan se kan gå feil er vel hvis han har lyst til å vente, men så pusher du på at dere skal ha sex. Da kan det hende at du vil virke litt for villig i forhold til hva han liker. Men hva slags gutt vil vente med sex? Tror jenter tenker mer over det å vente med sex enn hva gutter gjør. Endret 5. april 2015 av toy_man 1 Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Niks, ikke i det hele tatt. Det som i så fall betyr noe, er hyppig bytte av partner. (Og det er ikke alltid det har noe å si heller. Det kommer an på situasjonen) Håper flere enn deg tenker sånn!! Hehe, for da er det jo egentlig bare å kjøre på Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Er bare plagsomt hvis ei jente spiller så sykt hard to get. Du kan jo vente å se når dere ligger der. Tar han initiativet til sex så er det bare å kjøre på. For hvis han gjør noe sånt så vet du at han ikke kommer til å tenke noe vondt om det. Eller så kan du gi små hint og se om han tar de. Eneste jeg kan se kan gå feil er vel hvis han har lyst til å vente, men så pusher du på at dere skal ha sex. Da kan det hende at du vil virke litt for villig i forhold til hva han liker. Men hva slags gutt vil vente med sex? Tror jenter tenker mer over det å vente med sex enn hva gutter gjør. Han var ekstremt "på" da vi kysset sist, så tror ikke akkurat at jeg kommer til å behøve å hinte, eller at han er den som vil vente Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Mange av venninnene mine sier at jeg burde finne ut om han vil noe mer eller om han egentlig bare er ute etter sex. Men jeg tenker egentlig at når han gidder å bruke så mye energi på meg, snakke med meg hver dag og planlegge så mange ting vi skal gjøre når jeg kommer, så er det vel egentlig ganske åpenbart?? Han er jo ikke akkurat stygg, så hvis han bare var ute etter sex, hadde han ikke hatt noen store vanskeligheter med å få det fra engelske jenter. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Man bruker ikke masse tid på en person som bor i et annet land, bare for å få sex. Så vanskelig er det ikke å få seg noe... 1 Lenke til kommentar
Blåbærmaria Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Man bruker ikke masse tid på en person som bor i et annet land, bare for å få sex. Så vanskelig er det ikke å få seg noe... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Avstands-Dating Hehe Må nesten fortelle om min opplevelse Snakket med ei dame fra det store utland, traff henne på nett dating i nov 2014 Hun hadde veldig lyst på en tur hit, joa vi avtalte tid. Jeg møter henne dritnærvøs på Gardermoen (første gangen jeg gjør noe slikt). Hun så jo faktisk mye bedre ut i levende live en på bilde Vi kommer hjem til meg (jeg hadde vel bestemt meg for at hu eventuelt skulle ta initiativet slik at hun ikke følte noen pressa på) joa da vi var kommet inn døra hjemme så ser jeg at hun ville gi meg en klem eller noe :o joa jeg setter kjakan til, men ehhh whoooops, hu ville faktisk kline, jaja vi prøver en gang til Så gikk det vel egentlig slag i slag de kommende dagene. Skikkelig sex var vel dag nr 2. For tidlig? tja, men lever kun 1 gang. Hun hadde det fint, noe jeg også hadde. Så hun kommer tilbake om ikke lenge. Anonymous poster hash: 1cfc4...554 Anonymous poster hash: 1cfc4...554 Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Hehe, godt poeng Men ser gutter annerledes på jenter som ligger med dem relativt fort?? Nei. Ikke jeg iallefall. Som sagt tidligere. Sex er digg. Hvorfor ikke gjøre gode ting for hverandre? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Jeg ville ventet med sex til dere gifter dere. Respekt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg