Malvado Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Etter di nye driveroppdateringene, hva blir i mitt tilfelle det beste, å bruke mitt gamle audigy kort eller det innebyge soundstorm på hovedkortet? Har hørt at soundstorm skal være hakket bedre , mens andre mener det motsatte så jeg er stort sett ganse forvirra... Bruksområder: Mp3, spill, video. Har et 5.1 sett fra creative (ikke digitalt). Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Når du ikke bruker digitalutgangen på soundstorm er det vel ikke så stor forskjell i lydkvaliteten på de analoge sakene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Ok, men det svarer jo egentlig ikke på hva som blir best, det kan jo alltids hende at jeg oppgraderer til digitale høytalere etter vært. Spørsmålet er jo egentlig om soundstorm er bedre en audigy 1 . Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 vel, soundstorm hadde visstnok slått audigy2 i noen tester.. så regner med at det funker best hadde det selv, (NF7-S) og var superhappy med lyden i kortet! du kan trygt selge ditt gamle lydkort! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Tusen takk Kommer ikke til å bruke mitt gamle audigy da... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) vel, soundstorm hadde visstnok slått audigy2 i noen tester..så regner med at det funker best hadde det selv, (NF7-S) og var superhappy med lyden i kortet! du kan trygt selge ditt gamle lydkort! Burde kanskje nevne at Audigy 2 Zs er mye bedre enn soundstorm for alle dere som fortsatt lurer og her må jeg si at Fredriku ga meg et dårlig råd Dagens lille "refresh" Endret 25. juli 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Digitalutgangen på Soundstorm (DD-enkoderen, rettere sagt) var jo det som fikk så mange til å sverge til denne DSPen. Når det gjelder lydkvalitet, er egentlig ingen av disse kortene noe å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå