Gå til innhold

Svaneapoteket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner litt om et tilsvarende vi hadde ved Stortorvet i oslo som nå dessverre er nedlagt. men interiøret ekstisterer fortsatt etter at det nå har blitt bar.

Begrenset hva man får ha av versjoner her, men jeg kunne tenkt meg bare apotekinteriøret uten forstyrrelser av annet i speilingene selv om nettopp det gjør bildene litt spesielle.

Husker far min hadde et liknende kassa apparat som det vi ser i V2 på sitt skomakerverksted.

Roar

Hei Roar! Det var interiøret jeg opprinnelig skulle fotografere, men det ble vanskelig gjennom vinduet. Effekten med speilinga kom av seg sjøl. Jeg skal ta meg en tur innom en dag det er åpent, da skal i alle fall kassa apparatet bli foreviget! Nydelig er det. Hyggelig du tittet innom! :)

Lenke til kommentar

Hei Helene,

Fantastisk flott gatebilde !

Liker spes. de varme fargene innedørs kontra de litt mindre varme fargene utendørs...

Flott !

- Jon Arne

Tusen takk for hyggelig kommentar! Fargevariantene inne og ute gjorde kontrasten ekstra stor, så jeg ble veldig godt fornøyd med dette.

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE: Tøft gatebilde som utnytter refleksjoner i et vindu på en veldig fin måte. Det blir en original og tiltalende måte å vise både interiøret i apoteket og omgivelsene på samme tid.

Bildet byr på mange fine detaljer og gir et fint inntrykk av hvordan omgivelsene ser ut. På denne måten blir det et beskrivende og tiltalende reisebilde. Komposisjonen og uttrykket er imidlertid så interessant at det også kan oppfattes som et spennende bilde innefor "gatefoto" sjangeren.

De andre bildene i serien er en fin bonus og er med på å kompletere serien fra det ærverdige svaneapoteket i Ålesund.

Du spør om det er kult? Ja absolutt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

DAGENS BILDE: Tøft gatebilde som utnytter refleksjoner i et vindu på en veldig fin måte. Det blir en original og tiltalende måte å vise både interiøret i apoteket og omgivelsene på samme tid.

Bildet byr på mange fine detaljer og gir et fint inntrykk av hvordan omgivelsene ser ut. På denne måten blir det et beskrivende og tiltalende reisebilde. Komposisjonen og uttrykket er imidlertid så interessant at det også kan oppfattes som et spennende bilde innefor "gatefoto" sjangeren.

De andre bildene i serien er en fin bonus og er med på å kompletere serien fra det ærverdige svaneapoteket i Ålesund.

Du spør om det er kult? Ja absolutt!

Oi! Så plutselig at jeg hadde fått dagens bilde!! Hurra! Så gøy da! :new_woot: tusen takk for alle hyggelige ord! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...