Jaeggen Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei Helene, Fantastisk flott gatebilde ! Liker spes. de varme fargene innedørs kontra de litt mindre varme fargene utendørs... Flott ! - Jon Arne 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Minner litt om et tilsvarende vi hadde ved Stortorvet i oslo som nå dessverre er nedlagt. men interiøret ekstisterer fortsatt etter at det nå har blitt bar. Begrenset hva man får ha av versjoner her, men jeg kunne tenkt meg bare apotekinteriøret uten forstyrrelser av annet i speilingene selv om nettopp det gjør bildene litt spesielle. Husker far min hadde et liknende kassa apparat som det vi ser i V2 på sitt skomakerverksted. Roar Hei Roar! Det var interiøret jeg opprinnelig skulle fotografere, men det ble vanskelig gjennom vinduet. Effekten med speilinga kom av seg sjøl. Jeg skal ta meg en tur innom en dag det er åpent, da skal i alle fall kassa apparatet bli foreviget! Nydelig er det. Hyggelig du tittet innom! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Hei Helene, Fantastisk flott gatebilde ! Liker spes. de varme fargene innedørs kontra de litt mindre varme fargene utendørs... Flott ! - Jon Arne Tusen takk for hyggelig kommentar! Fargevariantene inne og ute gjorde kontrasten ekstra stor, så jeg ble veldig godt fornøyd med dette. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 DAGENS BILDE: Tøft gatebilde som utnytter refleksjoner i et vindu på en veldig fin måte. Det blir en original og tiltalende måte å vise både interiøret i apoteket og omgivelsene på samme tid. Bildet byr på mange fine detaljer og gir et fint inntrykk av hvordan omgivelsene ser ut. På denne måten blir det et beskrivende og tiltalende reisebilde. Komposisjonen og uttrykket er imidlertid så interessant at det også kan oppfattes som et spennende bilde innefor "gatefoto" sjangeren. De andre bildene i serien er en fin bonus og er med på å kompletere serien fra det ærverdige svaneapoteket i Ålesund. Du spør om det er kult? Ja absolutt! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Gratulerer med Dagens:-) (og velkommen etter Mikael..) Artig og velfortjent Helene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Gratulerer med dagens bilde - det er fullt fortjent. Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Hei igjen. Gratulerer med dagens bilde. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Gratulerer med knall stilig dagens:) var et utrolig stilig bilde:) 1 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Gratulerer. Dette var virkelig flott. Hilsen Rune 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei, og gratulerer så mye med dagens bilde !!! Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Hei Helene, gratulerer med dagens bilde. Det var fullt fortjent! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Gratulere med dagens! Her har alle andre sagt ting som eg bare kan gjenta. Tøft,kult og rå. Geir R. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 DAGENS BILDE: Tøft gatebilde som utnytter refleksjoner i et vindu på en veldig fin måte. Det blir en original og tiltalende måte å vise både interiøret i apoteket og omgivelsene på samme tid. Bildet byr på mange fine detaljer og gir et fint inntrykk av hvordan omgivelsene ser ut. På denne måten blir det et beskrivende og tiltalende reisebilde. Komposisjonen og uttrykket er imidlertid så interessant at det også kan oppfattes som et spennende bilde innefor "gatefoto" sjangeren. De andre bildene i serien er en fin bonus og er med på å kompletere serien fra det ærverdige svaneapoteket i Ålesund. Du spør om det er kult? Ja absolutt! Oi! Så plutselig at jeg hadde fått dagens bilde!! Hurra! Så gøy da! tusen takk for alle hyggelige ord! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Flotters.., du må rette opp bildene dine.., altså de som er skjeve.. Jan Åge 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. april 2015 Forfatter Del Skrevet 6. april 2015 Flotters.., du må rette opp bildene dine.., altså de som er skjeve.. Jan Åge Ok, skal prøve å huske det... Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Knalltøft! Flotte farger, fin balanse og mange elementer som kriger om oppmerksomheten uten at det gjør noe her. Man blir bare sittende og kikke lenge på det. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei, Helene. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - veldig fortjent ! (Og dessuten gikk stalltipset mitt "inn".) M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Så flott! Gratulerer med dagens bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg