Gå til innhold

Svaneapoteket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ble skikkelig kul den v1:-) Eller som hsp sier, raw.....

Tror ikke en hadde fått det der til om en prøvd aldri så mye i photoshoppen......

Du har fått med nostalgi både fra innvendig og utvendig.

Dagens fra meg:-)

Lenke til kommentar

Ble skikkelig kul den v1:-) Eller som hsp sier, raw.....

Tror ikke en hadde fått det der til om en prøvd aldri så mye i photoshoppen......

Du har fått med nostalgi både fra innvendig og utvendig.

Dagens fra meg:-)

Tusen takk for "dagens" fra deg! Det betyr mye! :thumbs: Ble kjempelykkelig når jeg så hvor kult det ble! :D

Lenke til kommentar

Mye av Ålesunds sjarm og særpreg vises i første bilde. Jugendstil både inne og ute i ett bilde. Det er godt gjort! Det er godt komponert med fin balanse mellom refleksjonen i vinduet og interiøret. Om jeg kan få komme med et forslag, så ville det være å rette opp de vertikale linjene i bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Kjempeflott serie ,jeg har v1 som min favoritt. En fabelaktig speiling.

Det er noen apotek i Bergen også hvor man har tatt vare på interiøret . Blant annet Apoteket Bien som nå er Bien Bar , en bar og spisested. Har fått god omtale for maten.

Det er bra at dette blir tatt vare på , i dag er jo alle apotek o.l. helt lik og kjedelige. Selv den spesielle lukten som var på de gamle apotekene er historie.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

I dag er jeg helt overvelmet! SÅ mange flotte kommentarer da! :D jeg kunne nok ha rettet opp bildet litt, men jeg vet ikke om det egentlig hadde blitt noe bedre av den grunn. Litt skjeivt og rart for å trigge nysgjerrigheten enda litt..hva er det egentlig jeg ser? Tusen takk alle sammen for at dere var innom og kommenterte i dag, det setter jeg stor pris på! :thumbs:

Lenke til kommentar

Minner litt om et tilsvarende vi hadde ved Stortorvet i oslo som nå dessverre er nedlagt. men interiøret ekstisterer fortsatt etter at det nå har blitt bar.

Begrenset hva man får ha av versjoner her, men jeg kunne tenkt meg bare apotekinteriøret uten forstyrrelser av annet i speilingene selv om nettopp det gjør bildene litt spesielle.

Husker far min hadde et liknende kassa apparat som det vi ser i V2 på sitt skomakerverksted.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...