Tanner Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei. Drar på tur om en måned, og har tenkt å ha med meg nettbrett, mobil og en ereader. Hadde vært greit å sluppet å ha med mer enn en lader hvis det er mulig. Lr på om det er mulig å lade alle disse artiklene med samme ladeurer derfor? Tar med adapter for å konvertere til norsk strømuttak, deretter putte lader med usb uttak i denne. Alle produktene har samme "lade inngang", så jeg trenger uansett ikke mer enn en usb kabel. Nettbrett: Xperia z2 LTE Mobil: Galaxy s4 Ereader: PocketBook Touch Lux 2 Hva tror dere? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Det går fint det. Ta med den som gir mest strøm (A eller ma) av de du har. Skal du lade alle samtidig, ville jeg kjøpt en med minimum 4 A og 3 eller flere uttak. 2 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Det går fint det. Ta med den som gir mest strøm (A eller ma) av de du har. Skal du lade alle samtidig, ville jeg kjøpt en med minimum 4 A og 3 eller flere uttak. Takker, Da tar jeg med laderen som fulgte med nettbrettet. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå