hcess Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Noen som har noen erfaring med denne DVD brenneren? Tror det er den modellen de selger på elkjøp, de reklamerer for lite on brenner for 995 ,-.. elkjøp info Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sikkert bra den, men du får både + og - brenner fra NEC til 4/300 kr. mer... Sjekk www.komplett.no --> Nec 1300 (bulk) Lenke til kommentar
hcess Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 glemte modelnummeret: LDW-401S Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Lite-On er i allefall et merke jeg går god for. For det første er de underleverandør for en rekke andre og mer kjente merker, de er gode på flash-oppdateringer og lager ting med nokså god byggekvalitet. Tviler på du vil angre Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg var å så på den brenneren, men jeg jeg venter til de nye to lags brennerene kommer.. Så jeg kjøpte heller en Aopen 52x24x52X brenner hos elkjøp for 295! Har brent endel plater nå og den fungerer utmerket, dæsken den er kjapp! Hadde en eldre brenner fra før av, men den taklet ikke 700MB plater. 650MB plater er vanskelig å få kjøpt idag, hos nærbutikkene, noe som medførte at den var ubrukelig. Så da slo jeg til på denne Aopen brenneren som ikke koster mer enn en cd spindel.. tror det er det beste dataprodukt kjøpet jeg har gjort noensinne Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dersom du har behov for DVD brenner nå, bør du vel kjøpe en som er billigst mulig. Du vil sikkert bytte den ut likevel når to lags brennere kommer. Har + brenner selv, og savner ikke mulighet til å brenne - format. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har ikke skjønt helt hva to lags brenner, + og - er og hva forskjelden er.. Noen som vil forklare meg? Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kjøp heller nec 1300 dualformat gjør at du kan brenne dvd - og + - = billig men dårlig feilkorreksjon osv.. men flere dvdspillere (stue) støtter dem + = dyrere men bedre teknisk da den ble konstruert seinere dobbelt lag = to lag gjør plata dobbelt så stor dvs at vanlige plater kan kopieres 1 til 1 (dvd filmer er dvd "9" som er 9 GB) våre dvd brennbare plater er 4,5 GB når dette kommer TJA Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Takk for svar :-) Da skjønner jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå