dkvam Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Gleder meg til i morgen når jeg kommer hjem - skal bytte fra 3.8 til 3.9 straks. Dagens høydepunkt eller?? Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 et lite spørsmål! Vet at ved tidligere drivere så anbefalte ati, og de fleste andre og avinstallere de gamle driverne, så legge inn de nye. Må dette gjøres sånn, eller kan man legge de nye rett oppå? Hvorfor skal dette være så vanvittig "tungvint"? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 et lite spørsmål! Vet at ved tidligere drivere så anbefalte ati, og de fleste andre og avinstallere de gamle driverne, så legge inn de nye. Må dette gjøres sånn, eller kan man legge de nye rett oppå? Hvorfor skal dette være så vanvittig "tungvint"? Thats life... Get used to it. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Var det noe galt med 3.8 siden de kommer med en ny driver så raskt? LOL, det sier jo litt... ATi forsvarte hele tiden 3,8 drivern, men, merkelig, ny driver allerede nå? hehe Enig Får håpe 3.9 er gode. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vannvittig tungvint? Bare å gå på Legg til/fjern programmer og avinstallere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeey.. Så langt har jeg funnet 2 spill som fungerer dårlig med Catalyst 3.9 i forhold til 3.7. Skulle tro dette fortsatt var en beta... Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ang 3.8-driveren, det drepte mitt 9700 np-kort iallefall.. Masse rare striper på skjemen som ikke gikk bort mer.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeey.. Så langt har jeg funnet 2 spill som fungerer dårlig med Catalyst 3.9 i forhold til 3.7. Skulle tro dette fortsatt var en beta... Call of Duty er det ene og det andre er ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeey.. Så langt har jeg funnet 2 spill som fungerer dårlig med Catalyst 3.9 i forhold til 3.7. Skulle tro dette fortsatt var en beta... Call of Duty er det ene og det andre er ? Stemmer. CoD fungerer nesten like jævlig som Catalyst 3.8. ****** ta ATI. Nå må jeg installere 3.7 nok en gang! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 LoL, hw.no har t.o.m lagt inn automatisk sennsurering Redd for å høre noen slemme ord kanskje=) Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Holder meg til Omega driverne jeg. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 men tingen er jo det å fikse bugs ikke ber ytelse.. ******* ytelses nazier vær nå glad for det dere får .. gå og trim moppeden istedetfor nei men seriøst.. det er bra at de tenker kompatibilitet og , ikke bare dra ut en ekstra fps i 3dmark og slå av litt texture støtte og kvalitet <hiddenmessage>nvidia</hiddenmessage> Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Holder meg til Omega driverne jeg. Når Catalyst 3.8 og 3.9 er Omega så er det direkte oversatt: Modda drittdrivere. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg hadde 0 problemer med 3.8. Call of duty og ALLE andre spill fungerte så det suste! Så jeg har ikke noe imot 3.8. Laster ned 3.9 nå og får se om man merker noen forbredninger. Noen som har testet disse? 3dmark ellerno? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Synes noen spill flyter bedre med 3.9. :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg hadde 0 problemer med 3.8. Call of duty og ALLE andre spill fungerte så det suste! Så jeg har ikke noe imot 3.8. Laster ned 3.9 nå og får se om man merker noen forbredninger. Noen som har testet disse? 3dmark ellerno? Jeg fikk mindre marks med de nye driverne i forhold til 3.7. Var snakk om 50marks eller noe i 03. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Får Radeon 9700 Pro i morra.... Noen som annbefaler noen drivere? Har brukt Nvida frem til nå, så jeg er helt tom på drivere til ATI... Men hvordan er Omega driverene til ATI? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Får Radeon 9700 Pro i morra.... Noen som annbefaler noen drivere? Har brukt Nvida frem til nå, så jeg er helt tom på drivere til ATI... Men hvordan er Omega driverene til ATI? Bruk Catalyst 3.7 for all del... Om du skal ha Omega så ta de som er basert på den. Du kan jo PRØVE 3.9 og altså..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 eyyyy har lastet de ned!! men har ikje fått testet de enda siden maskinen min er &%¤"&¤" sjekk her om noen gidder, heilt villt spør du meg.. trenger hjelp http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=166047 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har lagt inn 3.9, men gadd ikke avinnstalere 3.8... Funker helt flott, men får 1500 mindre i aquamark... gikk ned i aquamark fra 3.7 -> 3.8 -> 3.9... har tapt sånn 2500 poeng... Jeg driter egentlig i benchmarks og bryr meg mer om at minimum fps er blitt høyere enn at peak fps er så jævli høyt... håper dette er tilfellet i spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå