Gå til innhold

Er alle klare for Mortal Kombat X om 10 dager?!

Anbefalte innlegg

Og hvor langt har du kommet? Super Battle Opera-laget i Japan? Vunnet noen EVO-turneringer mot Daigo eller de amerikanske gjengangerene?

Så du mener at man ikke kan aspirere til å bli noe så lenge man ikke har vunnet noe i det faget man aspirerer til å bli noe i?

Ingen snekkere kan noen sinne spikre inn en spiker fordi de har ikke gjort det før og derfor burde ikke personen tro han klarer det.

Liker min logikk bedre, vil man så kan man, samme f hva andre sier :D (så lenge man ikke skader, stjeler eller lyver så klart:P)

Synes jeg ser det når dattera eller sønnen din skal gå på ski, så spør du "Hvorfor det? Har du vunnet over Northug eller Bjørgen kanskje? Er ikke noe vits å stå på ski om du ikke allerede er god".

Skjerpings, du snakker som om at folk ikke skal prøve å gjøre en dritt fordi de ikke allerede er gode i det, blir for dumt.

Endret av Puro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil pc og konsoll kunne spille mot hverandre?

Jeg TROR det, målet deres var å "connect everyone", men husk at MKX på konsoll har regionalt restriktert, så om du spille på konsoll i Norge kan du aldri spille utenfor regionen, altså EU(eller EU west om de restrikterer det mer).

Mange bryr seg ikke om det, personlig går jeg for den med minst restriksjoner.

Lenke til kommentar

Konsolltull? Er vel der alle kommer til å spille. Men ja, gleder meg ja, kræsjer litt med GTA V så får finne tid til begge.

De fleste spiller på PC med fightstick.

Konsoll er region-locked, da funker det ikke med online tourneys, men det funker fjell på PC så der kommer det til å være flest folk.

Jeg sier konsolltull pga regional restrictions, det å ikke kunne spille mot andre land er patetisk, tenk a, bare kunne søke etter game i Norge, med alle de MK-spillerne vi har her til lands hadde det tatt flere dager å finne games.

All de som allerede streamer MK gjør det fra PC og de fleste Amerikanske spillere har allerede signalisert at de skal spille på PC fordi de da kan joine turneringer slik som ESLs weekly MKX tourney og andre typer tourneys.

Det kan da ikke være helt riktig? Er vel ikke en egen "norges" region? Første gang jeg har hørt om i alle fall. Norge ligger altid innenfor Europa i region. Altså skulle man da tro, at vi i Norge skal kunne spille mot og sammen med alle Europeiske land? Mulig det er som du siker i mkX, men aldri hørt om noe lignende før.

Edit: raskt google søk sier også: This means that the online servers you'll play on in Mortal Kombat X will depend on if you purchased a North American edition of the game, or a European one -- there are separate servers for US and Europe. Edit: This is only true for the PlayStation versions of the game.

And until further notice, players on the US server will not be able to play with those on the EU server, and vice-versa.

Så tror du har missforståt hva Region Lock i praksis betyr :) . Så du kan spille mot betydelig flere spillere enn de du finner i norge :)

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Jeg TROR det, målet deres var å "connect everyone", men husk at MKX på konsoll har regionalt restriktert, 

Det er jo direkte selvmotsigende. Spill på konsoll har i utgangspunktet null restriksoner på regioner. Så hvordan kan de påstå at vil "connect everyone", og likevel legge inn en reigonsperre? "We want to connect everyone! Except you!" :p

Lenke til kommentar

Så tror du har missforståt hva Region Lock i praksis betyr :) . Så du kan spille mot betydelig flere spillere enn de du finner i norge :)

Kjapt klippet ogl imt fra profesor wikipedia:

Region 1: Americas

Region 2: Western Europe and Israel

Region 3: Eastern Europe (Czech Republic, Greece, Hungary, Poland, Romania, Russia, Serbia) and Turkey

Region 4: Near East and Africa

Region 5: Asia and Pacific region

Lenke til kommentar

Jeg TROR det, målet deres var å "connect everyone", men husk at MKX på konsoll har regionalt restriktert, 

Det er jo direkte selvmotsigende. Spill på konsoll har i utgangspunktet null restriksoner på regioner. Så hvordan kan de påstå at vil "connect everyone", og likevel legge inn en reigonsperre? "We want to connect everyone! Except you!" :p

Det er Netherrealms Studios som selv har det i en av videoene sine hvor de viser frem nye MKX og de sier "finally we are able to connect everyone", jeg forsto ingenting når jeg hørte deg og samtidig hadde lest at det skulle være regionale restriksjoner.

Heldigvis får de connected alle på PC da.

PS: Jeg kan lett ha tatt feil av regionen, det er ikke vanskelig å innrømme, men regionale restriksjoner er fortsatt idiotisk.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Har de sagt at "connecting everyone" betyr at konsoller får spille med PC-folk? Da går jeg ut ifra at PS4-folk får spille mot Xbone-folk? Hvis ikke får de jo ikke "connect everyone". Da blir det jo "... if you have a PC." Jeg håper virkelig "connect everyone" betyr null regionsperre. Det er jo bevist at det funker utmerket uten regionsperre uansett, og tror nok det er mer sannsynlig enn at PC, PS3&4 og XBone/XB360 får spille mot hverandre uansett plattform.

Lenke til kommentar

Har de sagt at "connecting everyone" betyr at konsoller får spille med PC-folk? Da går jeg ut ifra at PS4-folk får spille mot Xbone-folk? Hvis ikke får de jo ikke "connect everyone". Da blir det jo "... if you have a PC." Jeg håper virkelig "connect everyone" betyr null regionsperre. Det er jo bevist at det funker utmerket uten regionsperre uansett, og tror nok det er mer sannsynlig enn at PC, PS3&4 og XBone/XB360 får spille mot hverandre uansett plattform.

De har ikke sagt direkte "PS kan spille mot Xbox", men om de sier "connecte everyone" ligger det i kortene at alle BURDE kunne spille mot alle, vi får se, jeg håper.

PS: Det blir regionsperre uansett på konsoll, med mindre du spiller på PC.

Region 1: Americas

Region 2: Western Europe and Israel

Region 3: Eastern Europe (Czech Republic, Greece, Hungary, Poland, Romania, Russia, Serbia) and Turkey

Region 4: Near East and Africa

Region 5: Asia and Pacific region

Stjal copy-paste fra Schreiber.

Lenke til kommentar

Når kommer MKX egentlig? Ser det er ute på Steam, men CDON sier det kommer den 17de til konsoll? Vet ikke helt om jeg skal laste det ned på Steam, eller vente til det dukker opp på PS4, der det hører hjemme. Forhåndsbestilte for lenge siden, men har ikke hørt noe fra CDON.

Lenke til kommentar

Har dere sett hvor mye DLC på day 1? Helt sinnssvakt.

+$30.00 Kombat Pack + $6.00 Fatalities + $2.00 Sub zero skin + $20.00 Krypt Unlock = $58

Er jo verre enn facebook-spillene. Betale for å låse opp content som burde vært der uansett. Betale for fatalities? Seriously? In-game store syns jeg er helt OK med "freemium" spill. Men ikke når du allerede har betalt 550 spenn.

Du ender opp med å bruke 2-300kr ekstra på alt dilldallet.

Vet dere hva den Fatalities-dlc'n gjør forresten? Lar deg BETALE for å utføre fatalities lettere, med bare to knapper.

Kombat Pack'en er en slags season pass med 4 karakterer som ikke er ferdige enda. Så du kjøper den men får ingenting enda. De hadde ikke vett til å beskrive den på steam engang, for de syns det var greit å bare selge en "Game+kombat pack ultimate edition" for 600 kr. 200kr for noe du ikke får altså.

Case #2, masse folk fikk ikke spillet til å fungere eller slutte å kræsje på release, fordi det var noe feil med DLC-innstillingene i Steam, så det er flagga som "not recommended" rett ved siden av "kjøp meg nåååå" linken av misfornøyde brukere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...