Sportsidiot Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei husker fra da jeg gikk på ungdomsskolen på 80 tallet at vi i kjemitimen gjorde en test med en blanding som ga en helt forferdelig lukt og vi måtte ut av rommet en periode da ingen orket å oppholde seg der. Noen som vet hva dette var? Mener og å huske at dette vokste ganske kraftig etter at det var blandet sammen. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Hei husker fra da jeg gikk på ungdomsskolen på 80 tallet at vi i kjemitimen gjorde en test med en blanding som ga en helt forferdelig lukt og vi måtte ut av rommet en periode da ingen orket å oppholde seg der. Noen som vet hva dette var? Mener og å huske at dette vokste ganske kraftig etter at det var blandet sammen. Husker du fargen på det som kom ut? Og har du noen erindring om hvordan det luktet? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Hei husker fra da jeg gikk på ungdomsskolen på 80 tallet at vi i kjemitimen gjorde en test med en blanding som ga en helt forferdelig lukt og vi måtte ut av rommet en periode da ingen orket å oppholde seg der. Noen som vet hva dette var? Mener og å huske at dette vokste ganske kraftig etter at det var blandet sammen. Husker du fargen på det som kom ut? Og har du noen erindring om hvordan det luktet? Nai ikke helt, men har noe minner om at kan ha vært grå/hvitt og at det vokste ut av reagensglasset det ble testet i. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 7. april 2015 Forfatter Del Skrevet 7. april 2015 Saltsyre og sukker? Nei det var det ikke. Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 http://m.youtube.com/watch?v=VKagvsVpg4E Kan være dette. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) http://m.youtube.com/watch?v=VKagvsVpg4E Kan være dette. Mulig, kunne ikke huske at det hadde slik fart. Men farge og utseende kan nok stemme ja. Og det renner meg noe i hug om at hydrogen var inblannet i dette forsøket og. Endret 15. mai 2015 av Sportsidiot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå