Gutt25 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Heisann, jeg er en gutt på 25 år med en samboer på samme alder. Men jeg syntes det blir veldig lite sex. Slik har det vel vært de siste 6 månedene. Nå er vi nede på 2, kanskje 3 ganger i uken.. Jeg kunne tenkt meg det hver dag, men hun virker lite interessert. Så til spørsmålet mitt. Hvor ofte har dere sex med samboer/kjæresten deres - legg gjerne til alder og varighet av forholdet =) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Gi henne orgasmer hver gang, så øker nok det ukentlig antallet... Hva som er rett i antallet samleier i uken, finnes ikke noe fasitsvar på. Anonymous poster hash: ff3f7...880 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 selv er jeg 18 og er heldig om det skjer to ganger, så du burde være fornøyd -_- Anonymous poster hash: b4e94...92e Lenke til kommentar
MaxFapper Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har aldri vært i et forhold.. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Ble sammen for ca. 1 mnd siden, men har holdt på siden sommeren i fjor. Jeg er 18 og han 21. Har aldri hatt sex.. han er kristen da, og vil ikke ha sex før ektenskap Anonymous poster hash: 3faae...2aa Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Er sex viktigere enn forholdet/vennskapet? Du får servert dåse 2-3 ganger i uken, burde du ikke være fornøyd? Anonymous poster hash: f78a4...70c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå