Gå til innhold

Matrix Revolutions


Ghostrider

Anbefalte innlegg

For min del følte jeg at det var noe som manglet i filmen når jeg gikk ut fra kinoen, at jeg ikke hadde fått svar på alt, men men, det var noe uforløst over filmen liksom, at kampen mot maskinen i zion var halvveis og kampen mot mr smith var litt halvveis, men men det er vel slik det må være for at alt skal gå opp i opp. Lurer på om de kommer extended version på dvd jeg kanskje den blir litt mer utdypende da. Savner også en epilog til filmen da :nice:

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahh, det er sånn det henger sammen :)

Er jo ikke helt lett å forstå hvis med mindre man har sett filmene noen flere ganger da. Men hvis maskinene får nok strøm, også hvis ikke alle er kobla til "the matrix", hvorfor var det da krig fra før?Dette har sikkert et ganske logisk svar , men klarer ikke å finne det på denne tiden av døgnet.Var det kansje på grunn av programmet til Smith? damn, krigen var jo der også før Smith fikk (ble til?) dette programmet.

 

Orker ikke lese hele forklaringen akkurat nå....

Kanskje du bør ta en titt på Animatrix?

Lenke til kommentar

Syntest filmen var dritkul jeg :-)

liker best enter the matrix da.... Måtte seff tenke litt over slutten jeg som alle andre, men når jeg fikk tenkt lenge nok, så gikk det opp ett lys.. :ide:

og da vart alt bedre...

 

Fatter ikke at Revelutions får så dårlig kritikk, det er jo ikke så vanskelig å forstå den!!! Desuten var masse kule effekter. Veldig kult på slutten, da neo og smith slosst mot hverandre. likte spessielt godt da han slo han smith i slow motion :-) hehe......

personlig så syntest jeg at reloaded var den som var minst best... sjølv om den også hadde mange kule effekter....

Lenke til kommentar

Den første filmen er og blir stående langt foran resten av trilogien. Filmenes svakeste punkt(spesielt 2'ern og 3'ern) er at det blir fryktelig mye "nonsens-dialog" til tider. Interessant å få vite mer om "Matrix universet" i 2'ern og 3'ern men jeg synes fortsatt at det bare burde vært laget 1 film, dvs. de burde gitt seg mens leken var god. Men å gjøre noe slikt er jo en dødssynd i Hollywood...

Lenke til kommentar
Fatter ikke at Revelutions får så dårlig kritikk, det er jo ikke så vanskelig å forstå den!!!

Hahahahahahahahahaha er det mulig...

 

Man kan forstå en film og likevel ikke like den! Herre min hatt.

Matrix får mest kritikk fordi det var så vansklig å forstå den da.

 

Jeg har heller ikke sagt at du skal like den, men det var kansje noen folk som ikke likte den for de ikke forsto hva det gikk ut på.

Lenke til kommentar

Du må ha interesse for filmen for å sette deg inn i den.

Du må sette deg inn i filmen for å se hvor genial den er (like den).

 

dvs: du må ha interesse for filmen for å like den. :yes:

 

til de som sier filmen suger bla bla, lett å skjønne men den er helt elendig osv...:

visst du ikke har noe interrese for filmen, hvorfor skulle du da gidde å sette deg inn i den og prøve å forstå den?

Lenke til kommentar
Du må ha interesse for filmen for å sette deg inn i den.

Du må sette deg inn i filmen for å se hvor genial den er (like den).

 

dvs: du må ha interesse for filmen for å like den. :yes:

 

til de som sier filmen suger bla bla, lett å skjønne men den er helt elendig osv...:

visst du ikke har noe interrese for filmen, hvorfor skulle du da gidde å sette deg inn i den og prøve å forstå den?

Hehe, for noe vrøvl :lol: men for å være "morsom" tilbake:

Jeg har interesse av filmen og har også satt meg inn i den. Er ikke overbegeistret for filmen(e) av den grunn. :shrug:

Men uansett, hvorfor skulle folk som ikke har interesse av filmen faktisk i det hele tatt se den??? :lol:

Jeg går hvertfall ikke rundt og ser filmer jeg ikke har interesse av å se.

Alle som ser filmen har i utgangspunktet interesse for filmen(med mindre du blir tvunget til å se den selvsagt).

Lenke til kommentar

Matrix triologien RULER!

Dere som ikke skjønte filmen;

for å skjønne det må du sette deg inn i filmene,

og se dem litt mer enn 1 gang.

Jeg har sett Matrix 1, kanskje 20 ganger,

Reloaded 8-10 ganger og animatrix 10 ganger MINST.

Jeg hadde ikke problemer med å forstå noe.

De som sier at matrix suger, har garantert ikke satt seg inn i filmene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
De som sier at matrix suger, har garantert ikke satt seg inn i filmene

Eller har bare ikke samme smak som deg. Jeg for min del elsker alt som har med The Matrix å gjøre og er til en viss grad enig med deg; mange som stempler The Matrix som noe overfladisk og lite gjennomtenkt, faktisk rett og slett dårlig har ikke alltid satt seg godt nok inn i alt sammen. Jeg mener man må se alle filmene (selvfølgelig) inkludert The Animatrix i tillegg til å spille gjennom spillet. Jeg har prøvd å få med meg det meste og elsker alt sammen!

Lenke til kommentar
Vell, jeg liker ikke matrix i det hele tatt, men jeg har sett dem alle forde...

Jeg syns filmene er nesten helt meningsløse...ok, de sier myeklokt der, gamla (orakelet)...Jeg liker ikke filmen....syns det bare var mye meningsløs kriging.."robot krig"....

 

DRITT FILM

vice: for eksempel denne vesle karen her har sett alle tre filmene, men har tydeligvis ikke overhode noe interresse for dem...

Lenke til kommentar

Jeg syns filmen er helt topp, jeg har også brukt mye tid på å forstå den..

 

1 ern var kjempebra, og siden det var så stor mellomrom til nr 2 så har jeg sett den minst 20 ganger... kanskje bare 5-6 ganger fra begynnelse til slutt, men 20 ganger sånn litt her og der...

 

Før nr 2 kom ut så jeg AniMatrix da de kom ut på nett, og da hele DVDen kom så jeg den en gang til.

 

Jeg spilte også gjennom EnterTheMatrix en gang uten å syns den var særlig bra.

 

Da 2ern kom ut så jeg den på kino. Og rett før 3ern kom ut så jeg den en gang til. Og da spilte jeg noen scener mange ganger, blant annet samtalen med oraklet og samtalen med arkitekten.

 

Også så jeg 3ern på premieren. Jeg hadde skyhøye forventninger, og jeg var litt redd for å bli "skuffet". Men heldigvis hadde den en bra slutt.

 

Jeg sier ikke at man må se den på den måten for å like filmen, men når man forstår den så blir den mye bedre. Det er nesten som å lese en bok av Ibsen, forstår man den er den bra, hvis man bare skummer gjennom den kan den være dødskjedelig.

 

Jeg sier heller ikke at alle som ikke liker den ikke har forstått filmen, sikkert noen av de også. Vel, da har vi ikke samme smak på film.

 

Offtopic:

En annen bra film som går nå for tiden er Kill Bill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...