Gå til innhold

Matrix Revolutions


Ghostrider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette for noe dritt prat, synes matrix revolutions var noe av det beste jeg har sett. Tror du har litt feil fordommer for denne filmen, tipper andre folk påvirker veldig lett hva de synes osv.. Kan du forklare meg hva som var gale med filmen?

Uansett så synes jeg tilsammenlagt hele trologien er noe av det beste jeg har sett innen film. Helt utrolig.

 

Fritt fall sier du, kanskje du ikke forsto alt?.. Synes dette var veldig fengende og spennende, bare dumt filmen hadde en slutt.

 

Every beginning has an end.

Lenke til kommentar

Var så kollossalt skuffet etter 2'ern at jeg bestemte meg der og da at 3'ern ble hvertfall ingen kinofilm for meg. Og jeg tror jeg gjorde et riktig valg. Har jo ikke akkurat fått strålende mottakelse av både presse og publikum.

Synd de måtte pøse på med dritt etter 1'erns store suksess. Hadde de stoppet der hadde hvertfall hele Matrix konseptet blitt stående som kvalitetssymbol. :grine:

Lenke til kommentar

Denne filmen var helt fantastisk i min mening, fra begynnelse til slutt. Klart det kanskje var noe mindre dårlig elementer, litt av dialogen var kjedelig og forhåndssigbar (spes. Trinity og Neo sammen, grøss, musikken reddet døds-scenen hennes). Men ellers var alt supert, ingenting var tilfeldig, filmen gjorde puslespillet komplett, og jeg forstår nå at det er filmanmeldere som ikke skjønner filmen som ikke liker den.

 

Hvordan kunne den gjøres annerledes? Ikke vet jeg. Zion hadde ikke noen sjans mot maskinene uansett, Neo hadde ikke noen sjans mot En Smith! Det måtte bare gjøres slikt. Seraph sa det i toa: "I protect that which matters most", og det var orakelet. Moren til Matrix (Smith kalte henne Mor, ah, da var alt så obvious ).

Hun skjønte at for å hjelpe Neo måtte hun la seg "kopiere", og Neo skjønte at for å redde alle de andre, måtte han ofre seg selv (Messias, duh).

 

Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film!

Lenke til kommentar

Filmen er blitt en "sucess d`estime" og folk står i kø for og geni-erklære den, bare for å fremheve at de har forstått den. For mye geek - for lite hjerne, "alt er eksistensialistisk... *blah-blah-blah* religion *blah-blah-blah* filosofisk mesterverk *mer blah-blah-blah*" Neo som antivirus *blah-blah-blah*...

 

Vil du forstå noe? Les "parfymen"!

 

Vel nok var det god action, og bra kampscener, men slutten var bare latterlig. "Happy happy joy joy"-farger og blå himmel blir litt enkelt. *host*

 

Til Chriss88 : fordommer mot filmen? Nei, jeg har sett den, og funnet den for dårlig. Jeg hadde helt spesifikt unngått å lese avisene i dagene før for å unngå å lese kritikk av filmen. Jeg hadde ikke hørt noe om den i det hele tatt når jeg gikk for å se den.

 

Beklager at jeg er uenig med deg, men jeg har høyere krav til film enn det der. Effekter kan ikke redde mangelen på gjennomføring.

 

Men de har en digert potensiale til et bra spill, håper bare de klarer å følge opp det.

Lenke til kommentar
Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film!

***SPOILERS HVIS DU IKKE HAR SETT FILMEN***

 

det som er dumt er jo at det vil fortsette i en evig sirkel. Jeg syntes det var litt teit at de kom inn i en matrix igjen istedenfor den virkelige verden. Og begge to døde jo også. Tragisk slutt deluxe. Alt det arbeidet for å slutte krigen bare får å starte den på nytt? :roll:

Lenke til kommentar
Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film!

***SPOILERS HVIS DU IKKE HAR SETT FILMEN***

 

det som er dumt er jo at det vil fortsette i en evig sirkel. Jeg syntes det var litt teit at de kom inn i en matrix igjen istedenfor den virkelige verden. Og begge to døde jo også. Tragisk slutt deluxe. Alt det arbeidet for å slutte krigen bare får å starte den på nytt? :roll:

De ble såtte fri, sa jo oraklet.

De slutta fred med maskinene <-- Da blir det ikke mer krig?

Merkelige utsagn du hadde da.

 

" Tar ikke hensyn til folk som ikke har sett filmen, det blir deres problem "

Lenke til kommentar
Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film!

***SPOILERS HVIS DU IKKE HAR SETT FILMEN***

 

det som er dumt er jo at det vil fortsette i en evig sirkel. Jeg syntes det var litt teit at de kom inn i en matrix igjen istedenfor den virkelige verden. Og begge to døde jo også. Tragisk slutt deluxe. Alt det arbeidet for å slutte krigen bare får å starte den på nytt? :roll:

De ble såtte fri, sa jo oraklet.

De slutta fred med maskinene <-- Da blir det ikke mer krig?

Merkelige utsagn du hadde da.

 

" Tar ikke hensyn til folk som ikke har sett filmen, det blir deres problem "

ja, men når de ble satt fri, får de også valget om å bli unplugged noe som betyr at de innser sannheten osv (at maskinene har laget en drømmeverden for å kontrollere menneskene), dessuten sa arkitekten at det ikke ville vare lenge. Hvorfor eksisterer The Matrix hvis maskinene ikke lenger kjemper en krig mot menneskene er vel et bedre spørsmål. Hva er vitsen med å ha en matrix da? :shrug:

Lenke til kommentar
Når så alle virusene i Matrix var utryddet, var programet tilbake til sin første fase; den perfekte. De som ikke aksepterte den, kunne når som helst bli "unplugged".

Siterer bare arkitekten: "I'm not human." Brilliant film!

***SPOILERS HVIS DU IKKE HAR SETT FILMEN***

 

det som er dumt er jo at det vil fortsette i en evig sirkel. Jeg syntes det var litt teit at de kom inn i en matrix igjen istedenfor den virkelige verden. Og begge to døde jo også. Tragisk slutt deluxe. Alt det arbeidet for å slutte krigen bare får å starte den på nytt? :roll:

De ble såtte fri, sa jo oraklet.

De slutta fred med maskinene <-- Da blir det ikke mer krig?

Merkelige utsagn du hadde da.

 

" Tar ikke hensyn til folk som ikke har sett filmen, det blir deres problem "

ja, men når de ble satt fri, får de også valget om å bli unplugged noe som betyr at de innser sannheten osv (at maskinene har laget en drømmeverden for å kontrollere menneskene), dessuten sa arkitekten at det ikke ville vare lenge. Hvorfor eksisterer The Matrix hvis maskinene ikke lenger kjemper en krig mot menneskene er vel et bedre spørsmål. Hva er vitsen med å ha en matrix da? :shrug:

for mange mennesker er det nok ikke interessant å leve i en ødemark, som den virkelige verdenen er...

Lenke til kommentar

Denne "trilogien" var helt genial, fra topp til bunn, start til slutt, morgen til kveld.

3'ern var helt himmelsk, helt til de siste 30 til 60 sekundene.... den soloppgangen kunne de spart oss for, det er noe av det værste jeg har sett, men jeg ble positivt overasket når vi fikk se Smith vs Neo slutten. Men en ting må jeg også si, han saneth (var det ikke det han het) karen er 2k tøffere en Neo :D

Lenke til kommentar
Denne "trilogien" var helt genial, fra topp til bunn, start til slutt, morgen til kveld.

3'ern var helt himmelsk, helt til de siste 30 til 60 sekundene.... den soloppgangen kunne de spart oss for, det er noe av det værste jeg har sett, men jeg ble positivt overasket når vi fikk se Smith vs Neo slutten. Men en ting må jeg også si, han saneth (var det ikke det han het) karen er 2k tøffere en Neo :D

seraph var det han het, erkeengel om man skal tenke bibelaktig.

 

men den soloppgangen var jo genial, ditt problem var vel at den ikke inneholdt slåssing og bullet-time? Symboliserte at Matrix var i den perfekte fasen, den første, vakkert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...