Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei, hsp. Flott komposisjon, der linjer og flater skaper en utmerket kulisse, - et realt "blikkfang", dette ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Spennende komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Henger gjerne med på'n Albert her. Men så tenker jeg litt kosmetisk om at kanskje burde sprossene nede til høyre vært klonet vekk for å få et enda renere uttrykk uten at jeg dermed har glemt at noen synes kloning ikke skal forekomme da fjerner tin som jo var der i virkeligheten. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Hei, hsp. Flott komposisjon, der linjer og flater skaper en utmerket kulisse, - et realt "blikkfang", dette ! M v h Albert. Kuult:-) Spennende komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Henger gjerne med på'n Albert her. Men så tenker jeg litt kosmetisk om at kanskje burde sprossene nede til høyre vært klonet vekk for å få et enda renere uttrykk uten at jeg dermed har glemt at noen synes kloning ikke skal forekomme da fjerner tin som jo var der i virkeligheten. Roar Tusen takk alle fire, og jo jeg er helt enig i at det hadde blitt renere uten de linjene nede til høyre Roar. Det med kloning er noe jeg mener om mine egne gatebilder, men andre må jo få gjøre som de ønsker med sine bilder. Kan være det kan løses ved å bevege seg lenger unna og bruke mer tele. Henning Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Stili bilde og fine farger 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Stili bilde og fine farger Tusen takk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Dette var et skikkelig blikkfang! Flott komp og likte at det var i farger! tipper du er litt svak for rødhårede? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. april 2015 Forfatter Del Skrevet 5. april 2015 Dette var et skikkelig blikkfang! Flott komp og likte at det var i farger! tipper du er litt svak for rødhårede? Takk Helene. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg