Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Kjøttmeis, - alltid tidlig på'n ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Og er rund og fin. Sikkert blitt foret godt i vinter. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Og er rund og fin. Sikkert blitt foret godt i vinter. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar ! .... Og kjøttmeiser er nærmest altetende M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Skarpheten sitter fint. Bare en tanke grove strukturer forteller om at her har blitt croppet. Ja, tæljoksen har rådet grunnen lenge nå. Men i går fikk jeg se at bokfinkhannen hadde dukket opp og ville ha matfatet for seg sjøl så kjøttmeisen ble føyset unna noe den ikke lot gå uhevnet hen for da bokfinken hadde krøpet ned i boksen for å ha den for seg sjøl kom den jagede tilbake og stuphakket bokfinken før den stakk som den skulle ha sjølve fanden i hæla. Godt fugla ikke har skytevåpen, bomber og granater så kranglete som de er. Roar 1 Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Heisann, Fint bilde av kjøttmeisen dette. Kjøttmeisen er tidlig ute, og det tror jeg jammen fotografen har vært også :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei Albert. Nice great tit, kjøttmeis God påskeaften ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Skarpheten sitter fint. Bare en tanke grove strukturer forteller om at her har blitt croppet. Ja, tæljoksen har rådet grunnen lenge nå. Men i går fikk jeg se at bokfinkhannen hadde dukket opp og ville ha matfatet for seg sjøl så kjøttmeisen ble føyset unna noe den ikke lot gå uhevnet hen for da bokfinken hadde krøpet ned i boksen for å ha den for seg sjøl kom den jagede tilbake og stuphakket bokfinken før den stakk som den skulle ha sjølve fanden i hæla. Godt fugla ikke har skytevåpen, bomber og granater så kranglete som de er. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding ! Det ser ut som om mange av småfuglene blir mer "iltre" når det nærmer seg tid for redebygging. Jeg observerte senest i går en rødstrupe som jaget vekk 4-5 gråspurver. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Heisann, Fint bilde av kjøttmeisen dette. Kjøttmeisen er tidlig ute, og det tror jeg jammen fotografen har vært også :-) Hei, Jaeggen. Velkommen, - så hyggelig at du er tilbake her ! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - det hender rett som det er at jeg er oppe før en viss skapning får sko på beina, ja M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Hei Albert. Nice great tit, kjøttmeis God påskeaften ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk forr hyggelig tilbakemelding, - ha en riktig fin påskeaften, du også M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Jeg behøver ikke si annet om dine vidunderlige fuglebilder. Dette er bare lekkert akkurat som dine tidligere fuglebilder. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
karoald Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Denne var fint plasert og god skarphet.Fin i fjera. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Jeg behøver ikke si annet om dine vidunderlige fuglebilder. Dette er bare lekkert akkurat som dine tidligere fuglebilder. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk for nok en hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Denne var fint plasert og god skarphet.Fin i fjera. Hei, Karin. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg