Gå til innhold

Kjøttmeis, - alltid tidlig på'n ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarpheten sitter fint. Bare en tanke grove strukturer forteller om at her har blitt croppet.

Ja, tæljoksen har rådet grunnen lenge nå. Men i går fikk jeg se at bokfinkhannen hadde dukket opp og ville ha matfatet for seg sjøl så kjøttmeisen ble føyset unna noe den ikke lot gå uhevnet hen for da bokfinken hadde krøpet ned i boksen for å ha den for seg sjøl kom den jagede tilbake og stuphakket bokfinken før den stakk som den skulle ha sjølve fanden i hæla.

Godt fugla ikke har skytevåpen, bomber og granater så kranglete som de er.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skarpheten sitter fint. Bare en tanke grove strukturer forteller om at her har blitt croppet.

Ja, tæljoksen har rådet grunnen lenge nå. Men i går fikk jeg se at bokfinkhannen hadde dukket opp og ville ha matfatet for seg sjøl så kjøttmeisen ble føyset unna noe den ikke lot gå uhevnet hen for da bokfinken hadde krøpet ned i boksen for å ha den for seg sjøl kom den jagede tilbake og stuphakket bokfinken før den stakk som den skulle ha sjølve fanden i hæla.

Godt fugla ikke har skytevåpen, bomber og granater så kranglete som de er.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding ! :)

Det ser ut som om mange av småfuglene blir mer "iltre" når det nærmer seg tid for redebygging.

Jeg observerte senest i går en rødstrupe som jaget vekk 4-5 gråspurver.

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Heisann,

Fint bilde av kjøttmeisen dette.

Kjøttmeisen er tidlig ute, og det tror jeg jammen fotografen har vært også :-)

Hei, Jaeggen.

Velkommen, - så hyggelig at du er tilbake her ! :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - det hender rett som det er at jeg er oppe før en viss skapning får sko på beina, ja :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...