appelsinbrus Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Skal spille med brødrene mine her, men vi er så lei av blod og gørr at spill type zombie survivor ikke er aktuelt. Videre har vi ikke akkurat de nyeste maskinene, men spill a la L4D går ganske glatt. Forslag til spill? Portal er jo artig, men vi er 3 stk. Andre tips? Diablo o.l. er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Magicka kanskje? Veldig godt tilbud her forresten. Endret 3. april 2015 av Gabri3L Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Warcraft 3, Worms og gratisspillet Liero. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Skal spille med brødrene mine her, men vi er så lei av blod og gørr at spill type zombie survivor ikke er aktuelt. Videre har vi ikke akkurat de nyeste maskinene, men spill a la L4D går ganske glatt. Forslag til spill? Portal er jo artig, men vi er 3 stk. Andre tips? Diablo o.l. er ikke aktuelt. Du sier at blod og gørr er kjedelig for tida, men gjelder det all form? Viss ikke, vil jeg anbefale Borderlands 1 og 2, to fantastiske FPS med rollespillelementer og mye bra humor. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Castle Crashers er en helt absurd morsom opplevelse med en ekstra person ved din side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå