Rolf Kristensen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Harvard AT6 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei mann Et fint brukbart bilde Rolf med intressant informasjon. Skal prøve det på bilde på orion flyene God påske videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei mann Et fint brukbart bilde Rolf med intressant informasjon. Skal prøve det på bilde på orion flyene God påske videre ! M v h Leif Sorry ble to på skal være på bilde av orion flyene Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei, Rolf. Glimrende bilde av treningsfly AT-6 ! Det skal være bygget i alt omlag 20 000 eksemplarer av denne flytypen, og to flygedyktige eksemplarer skal befinne seg i Norge. Teknikken med å unngå at propeller og hjul "står stille, er enkel, og svært virkningsfull. Godt tips ! ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Joda, ser ut til metoden virker, virkelig et flott flybilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Veldig bra bilde! Perfekt plassert i flata og fin propell! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Flott bilde! (Kanskje litt mer luft forran flyet?) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Lurer meg litt på om konstruktøren har hatt en veps i tankene da han konstruerte og malte dette? Med hensyn til det du skriver så lurer jeg på om du her kanskje kunne hatt enda litt lenger lukkertid for å få propellen og den bevegelse fram. Men lyset på himmelen akkurat den dagen bildet er eksponert har nok også litt å si - farten på propellen også. Uansett en grei opplysning å ha i bakhodet om man skulle finne på å fotografere metallfugler framfor fjærkledte. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Mange takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei, Fint bilde av Harvard AT6. Jeg lagde ett par plakater av dette flyet til junior ifjor. Enig i at så lenge propellen går rundt, bør dette komme frem på bildet. :-) - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg