Luske_Ludvig Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Her er et bilde av min Gamle bil. Det er en 74 mustang med trimmet 289 V8 motor. Jeg solgte den til en kar i Oslo for 8000kr. Hvis noen vet noe om denne bilen, så send en post! MVH Øyvind Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Lenge siden du solgte bilen? Du kan jo sjekke skiltnummeret da, da finner du ut om bilen fortsatt lever/vraket/hvem som eier den. Forøvrig synes jeg 74-78 mod Mustang er dritkule biler! Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Forøvrig synes jeg 74-78 mod Mustang er dritkule biler! tror jeg det er flere som synes kan jo sjekke i brønnesundsregisteret ? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 mustang døde i 1969, etter det er bare slaps :grine: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) mustang døde i 1969, etter det er bare slaps :grine: ganske sant .. men de prøver seg igjen .. samme gjør Dodge, Merc, Pontiac og Toyota vi får de neste årene se Muskel bilene komme tilbake .. med mer krefter enn noensine Toyota 2000GT vender tilbake som Supra nesteår eller året etter (motor er alt fra V6 til V12, Mest sansynlig en V8 eller V10) Dodge Charger vender tilbake fra ferien noen gang iløpet av de neste 3 årene (motor forandrer seg hver uke) Ford Mustang vender tilbake snart med et hyllest til 66-69 Mustangen Merc SLR "Sølvpilen" vender tilbake allerede i januar med bilen alle kjenner nå la oss ikke glemme Pontiac GTO... og dette er de vi vet om nå! en jeg kjenner snakka noe om en ny Camaro også .. som selvsagt skulle være en ekte muskelbil.. (finner ingen info om det .. kan lete litt mer) (og selvsagt M5 kommer tilbake neste år.. med V10på 500 gamp) Endret 11. november 2003 av Kebab GUD Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 mustang døde i 1969, etter det er bare slaps :grine: Tja.. er uenig der jeg da. SN95 serien inneholder endel kule modeller, blandt annet Cobra'ene. Ellers er fox-body modellene også ganske greie å få futt ut av. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg solgte den til en kar i Oslo for 8000kr. Hvis noen vet noe om denne bilen, så send en post! Hvordan kan du finne på å selge en sånn bil for 8000??? noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en til den prisen? Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 grunnen til at enkelte biler er så billige er rett og slett at den norske befolkningnen ikke har anelse av hva slikt er verdt. I USA er prisene helt annerledes på klassikere Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Grunnen til at jeg solgte den så billig var: Bilen hadde sikkert 100 timer med rust sveising igjen. Bilen var godkjent med V6 og det stod en blodtrimmet V8 i den. Det eneste som var verdt noe på den bilen var felgene og motoren. En 74 mustang er ikke blant de mest populære mustangene. Jeg fant ut at jeg tjente mye mer på å stå et par helger på jobben med overtid. -En strøken 74 mustang går for ca 35 000. Da ble reinestykket enkelt når jeg reinet med prisen på lakking, deler og arbeids tid. Til dere som skal kjøpe en amcar for første gang: Ta den tunge veien og meld dere inn i en lokal amcar klubb. Klubber er mer enn villig til å hjelpe dere med å kjøpe en skikkelig bil. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kul var den hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå