Ishtar Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Hei, har privatist muntlig-praktisk eksamen i Informasjonsteknologi 2 imorgen (17.04). Bøkene er "Multimedieutvikling i flash cs5" og "Programmering i Actionscript 3.0". Kan noen vær så snill ta å fortelle meg hva er det jeg kan forvente å få i oppgave imorra? Jeg får 45 minutt forbredelse tid. Er det noe lurt jeg bør ha med meg? Hva som helst tips eller råd er jeg uendelig takknemlig for! Endret 16. april 2015 av Ishtar Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Hva du kan forvente deg burde jo du forhørt deg med din faglærer om. Lenke til kommentar
Ishtar Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Hva du kan forvente deg burde jo du forhørt deg med din faglærer om. Har ikke faglærer i akkurat dette faget.. Derfor tar jeg det som privatist. Lenke til kommentar
Wax3103 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Hei, har privatist muntlig-praktisk eksamen i Informasjonsteknologi 2 imorgen (17.04). Bøkene er "Multimedieutvikling i flash cs5" og "Programmering i Actionscript 3.0". Kan noen vær så snill ta å fortelle meg hva er det jeg kan forvente å få i oppgave imorra? Jeg får 45 minutt forbredelse tid. Er det noe lurt jeg bør ha med meg? Hva som helst tips eller råd er jeg uendelig takknemlig for! Hei, Jeg har muntlig praktisk eksamen idag(18.04). Tar det også som privatist. Lurte på om du kunne fortelle meg hva slags oppgaver du fikk? Mest sannsynlig får vi ikke det samme, men ville vært greit å få litt info uansett:P ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå