mr_lf Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Sorry, likte ikke V600. Ser litt "jalla/billig" ut;P Blitt forelska i lg..... NYDELIG design. Er det noen som vet om de er like bra inni som de ser ut utta på? lf Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg synes LG har forferdelige menyer, men det er jo en individuell mening. Blir sikkert vandt til dem også Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvilke telefoner er det snakk om levlex?? V500 og V600 fra Motorola er ventet, og snart ute i England har jeg hørt. P5 som har vært nevnt her, Panasonic X70 og Sony Ericsson Z600 er et lite antall av de som kommer. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hva mener du, Molna? Forferdelige menyer? Veldig ille...?? Har nå hatt 7250 ganske lenge, å får krampe i tomlene når jeg skal gå til galleriet i menyene... mr_if: Søkte over hele internettet, på sider i Japan, men ikke en døyt utentatt å mange farger det er på skjermen... Litt rart siden den kommer "snart"... Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Får vel vente å se da... selv om jeg gjerne skulle vist hva jeg venter på ps, har P5 skjerm man kan snu rundt? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nei, skjermen kan nok ikke snurres rundt! Her er litt fakta: Company LG plans to offer shortly to the admirers new model two-standard GSM 900/1800 phones-folding beds LG P5, equipped with the VGA-chamber and support Bluetooth. New phone is equipped with two displays - external on 65 536 colors and the big internal TFT-screen on 262 144 colors. Practically anything else about a novelty to learn it was not possible, except for presumable terms of issue - January, 2004. Basic characteristics LG P5: GSM 900/1800 The internal display: TFT on 262 144 colors The external display: 65 536 colors. SMS, EMS and MMS WAP 2.0 GPRS Bluetooth irDA Kamera: VGA, on 320K (327 680) active pixels with an opportunity of record of 30-second rollers 40-kanaler polyfoniske ringetoner Finner ikek noe om hvor stor skjermen er... Trist, men den er vel ikke så liten, med så mange farger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå