mr_lf Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal ha meg ny tlf. det skal være en klapp, med mms og bluetooth :!: . Kan vente hvis det kommer noe bra og spennende i ganske nær framtid! lf Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ta en kikk på Samsung E700.. samsung er kjent for god kvalitet, nydelige skjermer, fine lyder og tja, litt høy pris (jeg synes det er verdt det).. er ikke i salg i norge enda.. men kommer vel nå straks.. 4 tusen kroner Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 men den er det ikke Bluetooth på :gretten: Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Den nye til LG, P5! Kommer i januar, og ser slik ut: Lekker telefon, lurer på hvor stor skjermen er... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Panasonic X70 er jo et greit valg. Du har mms og bluetooth på den. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 har du no info om Panasonic`n, har sett testen av P5, digger designet, men prossesoren var jo ikke mye å skryte av i følge testen.... Takk for kjappe svar! lf Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 har du no info om Panasonic`n, har sett testen av P5, digger designet, men prossesoren var jo ikke mye å skryte av i følge testen.... Takk for kjappe svar! lf haha det er ikke den telefonen amobil har testa det er en annen p5 trokke jeg kommer før vår. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 obs! sorry, er det noen som har no info om P5 da:P Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 HÆÆ?? Nå er jeg ikke helt med... Er det Panasonic'en eller LG'en som har treig prossesor? Finner hvertfall ike noe om LG'en.. Litt rart siden den liksom skal komme til våren... Rare saker... Vet bare at det er 256k farger på hovedskjermen.. Alt jeg vet P5 er jo bare LEKKER! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 panasonic x70 mangler JAVA! Samsung e700 er den beste, mye minne (9mb, SE z600 har bare 1.5 mb) pent design UTEN ANTENNE. Bra skjermer og kamera! kort og greit kjøp deg e700 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Psst... Remerser... Han vil ha MED bluetooth. Og det har jo ikke E700. Men lekker er den ja! Bluetooth er ikke viktig og jeg hadde kjøpt en E700 hvis jeg skulle kjøpt en klapp tlf. Telebutikken får visst E700 inn på fredag. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg ser på den E700 jeg! Får vel klare meg uten bluetooth da:( Lenke til kommentar
3650 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva med en motorola V600 da? Ganske pen den også... + at den har bluetooth Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Ville ventet. Det kommer utrolig mye bra klapptelefoner nå på nyåret, som du helt sikkert får mer på for det du betaler enn nå. Greit nok at E700 er nice, men vil si at en god del av de som kommer nå kommer til å være verdige konkurrenter. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvilke telefoner er det snakk om levlex?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Den nye til LG, P5! Kommer i januar, og ser slik ut: Lekker telefon, lurer på hvor stor skjermen er... den var knæsjen ! :nice: Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Kan vente til vår`n har ikke SÅ hast. T610`n min begyner å bli litt surrete etter alle gangene den faller ut av lomma, eller no sånt! Er så lei av at skjermen blir så stygg så fort, så nå skal jeg ha en klapp tlf. Har ikke bruk for kamera, men det kommer vel kansje på kjøpet hvis jeg kjøper en såpass dyr telefon nå. Har du no info om motorola v600? lf Lenke til kommentar
3650 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Info om V600. Mobile-Review Mobileburn Dette er en kjempefin telefon. :nice: Venter i spenning på at den skal komme i butikken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå