AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er ikke livstruende, men jeg hører to ganger altså alle lyder, blir repetert. Det var lenge siden jeg var hos legevakten, og er usikker på om dette er en sak for legevakten. Greia er jo at jeg vet ikke hva eller hvorfor det er, det har blitt sterke nå, enn for 4 dager siden. Høye lyder kan oppleves som litt smerte. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1659462&do=findComment&comment=22431687 Anonymous poster hash: e5042...611 Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Bestill time hos øre-nese-hals lege på tirsdag. Om du ikke får større plager enn nå er det nok "bare" en hørselsskade.Om du derimot skulle få noen større problemer som f.eks. smerter i øret ved normalt volum av lyd kan det nok lønne seg med en tur til legevakt. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det høres ikke ut som noe som ikke kan vente til etter påske, og dermed ikke noe for legevakten - som er til ting som ikke kan vente. Men jeg er ingen lege, så en bra løsning kan være å ringe legevakten for råd om hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er ikke livstruende, men jeg hører to ganger altså alle lyder, blir repetert. Det var lenge siden jeg var hos legevakten, og er usikker på om dette er en sak for legevakten. Greia er jo at jeg vet ikke hva eller hvorfor det er, det har blitt sterke nå, enn for 4 dager siden. Høye lyder kan oppleves som litt smerte. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1659462&do=findComment&comment=22431687Anonymous poster hash: e5042...611 Ta en telefon til dem og hør hva de mener om saken, koster deg kun minutter av din tid:) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Bestill time hos øre-nese-hals lege på tirsdag. Om du ikke får større plager enn nå er det nok "bare" en hørselsskade. Om du derimot skulle få noen større problemer som f.eks. smerter i øret ved normalt volum av lyd kan det nok lønne seg med en tur til legevakt. Problemet er jo at jeg må ha henvising. Det vil ta rundt 3-uker før jeg endelig sitter på ØNH-kontoret. Er det ikke mulig å bare bli henvist uten å først måtte dra til legen, som også tar tid... Var på legevakten. Det var ingen voks og fikk noen allergi-medisiner. Anonymous poster hash: e5042...611 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Nå føler jeg også at trommehinnen beveger seg, og hører sånn lyd i tillegg Anonymous poster hash: e5042...611 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Ta en telefon til dem og hør hva de mener om saken, koster deg kun minutter av din tid:) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Bestill time hos øre-nese-hals lege på tirsdag. Om du ikke får større plager enn nå er det nok "bare" en hørselsskade.Om du derimot skulle få noen større problemer som f.eks. smerter i øret ved normalt volum av lyd kan det nok lønne seg med en tur til legevakt.Problemet er jo at jeg må ha henvising. Det vil ta rundt 3-uker før jeg endelig sitter på ØNH-kontoret. Er det ikke mulig å bare bli henvist uten å først måtte dra til legen, som også tar tid... Var på legevakten. Det var ingen voks og fikk noen allergi-medisiner. Anonymous poster hash: e5042...611 Privatklinikk er jo en mulighet. Men da blir det full pris Lenke til kommentar
colert Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har du blitt mer sensitiv til lyd? Har annsiktet ditt forandret seg (mener om høyre eller venstre side av annsiktet ikke beveger seg. Søk etter bells palsy så ser du hva jeg mener). Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 I slike tilfeller anbefaler jeg at man faktisk ringer legevakten og forhører deg med dem. Føler man at man har blitt "dårligere" i det siste og at allmenntilstanden er forverret (kvalm , svimmel osv) bør man ikke vente med slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå