Anonym75896532654 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei, jeg har sex med ei jente. Vi har utrolig bra sex og det varer som regel også veldig lenge. Etter sexen sliter jeg veldig med sår på båndet på penisen. Jeg er ikke omskjært. Det gjør så vondt at det å dra penishuden bakover er uakutelt. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å forhindre det? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hva mener du med "båndet", om det er strengen som går fra urinrør til forhud så må du bare la det hvile og gro. Har selv røket denne og det er utrolig vondt! Ikke noe bra for urinrøret heller tror jeg(har ikke merket noe enda, men kommer vell til å leke ekstra når jeg er gammel og grå) Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Hva mener du med "båndet", om det er strengen som går fra urinrør til forhud så må du bare la det hvile og gro. Har selv røket denne og det er utrolig vondt! Ikke noe bra for urinrøret heller tror jeg(har ikke merket noe enda, men kommer vell til å leke ekstra når jeg er gammel og grå) Ja, er strengen jeg mente ja. Okei, er som regel det jeg har gjort hver gang. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hva mener du med "båndet", om det er strengen som går fra urinrør til forhud så må du bare la det hvile og gro. Har selv røket denne og det er utrolig vondt! Ikke noe bra for urinrøret heller tror jeg(har ikke merket noe enda, men kommer vell til å leke ekstra når jeg er gammel og grå) Ja, er strengen jeg mente ja. Okei, er som regel det jeg har gjort hver gang. Om du har mye problemer med det ville jeg tatt det opp med legen. Da vill han sikkert fikse det med ett lite kirurgisk inngrep slik at du slipper problemene i fremtiden. Men jeg vill ikke anbefale deg å slite den selv, snakk om ett søl! Gror sent også! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Bruk glidemiddel, så blir det ikke så trått og det blir ikke like mye riving og sliting i den. Anonymous poster hash: abd69...45e Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Bruk glidemiddel, så blir det ikke så trått og det blir ikke like mye riving og sliting i den. Anonymous poster hash: abd69...45e Skal prøve det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er denne strengen et problem så bør du stoppe med sexen. For ryker denne kommer du til å blø som et helvet. Min bror opplevde dette for en tid tilbake og måtte til legevakten/sykehuset med blødende penis. Han fikk totalt panikk. Det du bør gjøre er å snakke med fastlegen om problemet FØR strengen ryker så legen kan henvise deg til en rask operasjon. Strengen heter forøvrig frenulum. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Er denne strengen et problem så bør du stoppe med sexen. For ryker denne kommer du til å blø som et helvet. Min bror opplevde dette for en tid tilbake og måtte til legevakten/sykehuset med blødende penis. Han fikk totalt panikk. Det du bør gjøre er å snakke med fastlegen om problemet FØR strengen ryker så legen kan henvise deg til en rask operasjon. Strengen heter forøvrig frenulum. Hehe kjenner meg så igjen! Ekstrem panikk! Jeg holdt meg hjemme da, grodde fint av seg selv med god hygiene:) Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Er denne strengen et problem så bør du stoppe med sexen. For ryker denne kommer du til å blø som et helvet. Min bror opplevde dette for en tid tilbake og måtte til legevakten/sykehuset med blødende penis. Han fikk totalt panikk. Det du bør gjøre er å snakke med fastlegen om problemet FØR strengen ryker så legen kan henvise deg til en rask operasjon. Strengen heter forøvrig frenulum. Hva slags operasjon er det snakk om? kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke kan ha sex i en evighet uten at pikken skal ryke..... Okei, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Det er etter det jeg fikk høre et veldig raskt inngrep der penis-strengen blir fjernet. Du blir dog en stund uten samleie, men dere kan jo kose dere på andre måter i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå