corsa91 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei Jeg har en bil hvor følgende må utbedres 1. Slitte bremser foran: Bremseklossser 2. Stabstang foran er dårlige. 3. Begge nedre bærearmer foran er dårlig. 4. Feil hjulvinkel 5. Dårlige bremseslanger 6. Dårlige bremseeklosser bak Jeg tipper at feil hjulvinkel har noe med bærearmer. Forresten er det vanskelig å bytte bremseklosser. Ser at det er flere typer når det gjelder bremseklosser foran. Hvilken skal jeg velge. Det er Forhjulsdrift bil Bilen er Audi A4. 2004 mod Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har du skiltnummer, eventuelt motorkode/motor? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Dette er helt normale feil. Hva er spørsmålet? Anbefaler deg å få pris på flere verksteder. Dersom du skal fikse selv høres det ut som du kan dra godt nytte av en Haynesbok. Bak må du ha spesialverktøy for å presse kalipper tilbake. Lenke til kommentar
joka Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 3. Begge nedre bærearmer foran er dårlig. begge? .. bilen din har 8 bærearmer foran, 4 nedre og 4 øvre Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Har du skiltnummer, eventuelt motorkode/motor? 1,6 102hk, BensinMotorkode: ALZ Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 3. Begge nedre bærearmer foran er dårlig. begge? .. bilen din har 8 bærearmer foran, 4 nedre og 4 øvre Kanskje verkstedet mener 2 foran på hver side Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Men tenkte å starte med foran. Er det spesiell type klosser jeg bør kjøpe? Med sliteindikator eller uten? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Med sliteindikator eller uten? Jekk opp bilen og titt om bilen er utstyrt med sliteindikatortilkobling fra klosser. Dersom du monterer klosser med indikator på en bil uten, så kan du bare klippe ledning på klosser. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Ok. Hvordan finner jeg ut om den gamle er utstyrt med sliteindikatortilkobling? Hvor er den gamle koblet til? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Sjekk om det stikker en tynn ledning ut av klossen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå