I16 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Heisann folkens, Har hatt min Samsung S4 mini i noen måneder nå, og nå nylig har den begynt å oppføre seg rart. Plutselig blir folk sure på meg fordi jeg ikke svarer på meldinger og at det ikke er mulig å ringe meg. Telefonen min kan fint vise flere streker dekning, men jeg mottar fortsatt ikke noen ting. Av og til viser den "korrekt" at jeg ikke har dekning heller. Løsningen er hver gang å restarte mobilen, da får jeg plutselig alle meldingene på en gang. Når mobilen oppfører seg slik, får jeg heller ikke ringt eller sendt meldinger til noen. Det eneste som fungerer normalt når telefonen skaper seg på denne måten, er wifi.Det er også ekstremt sjeldent for tida at jeg får mobildata-dekning for tiden, selv om jeg er i områder i Rogaland som skal ha helt fin dekning.Jeg har abonnement fra Onecall som jeg sterkt vurderer å bytte ut, men lurer rett og slett på om dette kan være et problem med telefonen min også? Jeg har ikke skadet telefonen på noen måte siden jeg fikk den. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Ta backup på alt du trenger og gjenopprett tlf til fabrikkinstillinger, og sjekk om det finnes programvaroppdateringer. Hjelper ikke dette må den leveres inn til service. Endret 3. april 2015 av Mr D Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg kan neste garantere deg at dette skyldes 4G/LTE problemene til operatørene. Slå av LTE så er problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå