Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Blåmeis tar 2 sekunders pause ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Denne ble flott. Kan som du nevner bli mange blanke ruter under blåmeisjakta ... -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 "Mistenker at du må ha plassert en liten matbit ytterst på greinen" - og at du slår til med autofokus og seriemodus når den henter "byttet". Resultatet er i alle fall utmerket, denne gang med behagelig brunaktig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Denne ble flott. Kan som du nevner bli mange blanke ruter under blåmeisjakta ... -bjarte. Hei, Bjarte. Tusen takk for hyggelig, velformulert kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 "Mistenker at du må ha plassert en liten matbit ytterst på greinen" - og at du slår til med autofokus og seriemodus når den henter "byttet". Resultatet er i alle fall utmerket, denne gang med behagelig brunaktig bakgrunn. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding med en god idé ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Joda, har noen slektninger av denne her på foringa i Oslo også. Godt plassert i flata fint lys med god skarphet som henter fint med farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Joda, har noen slektninger av denne her på foringa i Oslo også. Godt plassert i flata fint lys med god skarphet som henter fint med farger og detaljer. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei Albert. Flott " svenske " blue titt, og føler meg lit blå gul God påske videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Meget flott skudd igjen. Dette med fuglebilder kan du. Dette er like flott som de forgående bildene jeg har kommentert som du tryller fram av ditt kamera. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Hei Albert. Flott " svenske " blue titt, og føler meg lit blå gul God påske videre ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar, og nyt påsken videre ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Meget flott skudd igjen. Dette med fuglebilder kan du. Dette er like flott som de forgående bildene jeg har kommentert som du tryller fram av ditt kamera. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - håper å få fotografert noe "villfugl" utover, men må forsøke å kartlegge litt først ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg