Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Den korsfestede sier Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Bildet er ren natur, et banyan tre eksponert i Maharashtra i India nær Goas nordgrense 26. januar 2006. Jeg også nevne at banyan er et slags hellig tre for hinduene. Kanskje litt paradoksalt at det har en form som minner om det som skal ha skjedd og vel er det som grunnla kristendommen på en Langfredag for snart 2000 år siden. Treet er for lengst borte. Hele området har blitt modernisert og veien utvidet siden den gang så jeg da jeg siste gang kom det veien for 3 år siden. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Har med stor interesse lest din beretning. Uansett trosretning må man bli grepet av opplevelsene og tankene dine, og det blir ord til ettertanke. Da vet jeg ikke hva som blir best, beretningen din eller bildet. Min konklusjon blir meget bra begge deler ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Hei, Roar. Det var svært interessant og gripende å lese følge-teksten til bildet, - din evne til å formulere en tekst er fullt på høyde med din evne til å skape bilder, - fremragende, slik jeg vurderer det ! Jeg er selv nesten "tanketom" etter å ha fundert litt over hva jeg nettopp har lest ! Ha en fortsatt god påske, Roar M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Ett flott bilde som passer utmerket til teksten, med ord til ettertanke. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Et bilde sier mer enn tusen ord, heter det visst! I dette tilfellet så har alle ordene en egenverdi som sier mye om hva en kan legge i bildet... Verdifulle på hver sin måte, både bilder og ord.... Takk for begge deler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg